IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Turlid: Men va jobbigt att inte lita på sina symtom...men snart har dina 12 veckor gått och du kan andas lite lättare i alla fall. Jag har slagits av den stora tröttheten, i början mådde jag bara illa men nu står jag och sover. Tur att det är sommar och ledigt! Hoppas du också får finfina siffror på ditt KUB. Också är det alltid roligt att se hur det ser ut därinne. Betalar ert landsting KUB eller får ni göra privat? Här i norr ingår det för alla kvinnor över 35.
Jag håller faktiskt med dig Kalimero, jag tycker det är så skönt att alla är runt 40 i den här tråden. Jag fyller ju 39 om en månad, och jag startade inte barnverkstaden sent alls, utan det funkade bara inte tills nu. Men jag har faktiskt alltid blivit bra bemött inom vården, ingen har ifrågasatt min ålder. Det tror jag beror på att jag fortfarande befinner mig på rätt sida om 40-strecket, som fasicken verkar helt magiskt. På 40-årsdagen skrumpnar alla äggen ihop och dör på nåt underligt vis, så otroligt löjligt. I stället för att titta på indviduella förutsättningar!
Inanna: Då fattar jag. Och hoppas hoppas det går bra för er imorgon.