IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Underverket - jag har inte tagit om mitt AMH-prov sen april 2010. Kliniken frågade mig 2011 men det var OK att avstå. Ville inte veta om det försämrats då jag befarade att så var fallet.
Underverket - jag har inte tagit om mitt AMH-prov sen april 2010. Kliniken frågade mig 2011 men det var OK att avstå. Ville inte veta om det försämrats då jag befarade att så var fallet.
Zin - Vad skönt att operationen är avklarad! Nu får du vila och ta det lugnt och tänka framåt! Stor kram till dig
Jag har varit sjuk i en vecka (feber och förkylning) men är nu på bättringsvägen. Jar inte orkat kommentera innan. Jag har också varit orolig för mitt RUL som jag gjorde igår. Tack och lov fick jag vid denna graviditets hela åttonde UL veta att allt ser bra ut med barnet! Tyvärr fick vi inte veta könet då Li inte ville vända rätt sida till! Nu vågar jag för första gången hoppas på riktigt att det ska gå hela vägen och att jag ska få bli mamma vid nästan 44 års ålder!
Spännande att läsa om planerade och pågående behandlingar och annat! Kram till Tuvalina som förlorat sin pappa! Kram till alla andra som också behöver det. Här ska hoppet hållas levande!