-
Det gjorde vi med, det blev en beställnings Zinfandel som råkade heta Bra-ZinTuvalina skrev 2012-03-31 00:16:20 följande:Zinfandel, ikväll firar jag och njuter för att snart vara igång igen med behandling och vet du vad jag firar med? Jo ett litet glas Zinfandel vin förstås!!
-
Hemulen: åhh man kan inte vara borta härifrån särskilt länge ;)) Grattis Goa du!! Vilken underbar dag! Tjorven: jajamän, jag är er hack i häl ;))
-
Det är alltid en fördel att sluta med socker och i immunologiska sammanhang är det även bra att dra ner på vitt mjöl & komjölk.hitcher skrev 2012-03-31 16:13:21 följande:Det måste vara våren som gör alla plussen Underbart!
Ingen som har en susning om det här (se nedan)?
En fråga. Är det någon som vet om blodsockersvängningar (mao att hålla sig till en kost som är fattig på socker och kolhydrater) påverkar chansen vid FET eller gäller det mer färskförsök/hemmaförsök? Jag står inför ett FET och orkar inte riktigt hålla dieten den här gången. Äggen är dock tillverkade under en period av hardcore TCM. -
Får se efter vul på fredag!Tuvalina skrev 2012-03-31 18:30:01 följande:Och snart hänger jag på med sprutor. Som sagt,,, när börjar du med sprutorna Zin?
-
No no no, sluta inte!!! En del testar + på RD 9 med 3-dagars. Dina symtom har jag precis varenda gång och ett antal till så det är inget konstigt.
-
Jag har ju en gång tagit reda på all info om proggisarna (men Lutinus kan jag inget om) direkt från leverantören, det finns en tråd om det, och det spelar ingen roll om man tar dem bak eller fram, eller från vilket håll (varför säger kliniker annat, inte forskar de på det?!). Jag tycker det är jätteläskigt att ta dem bak och blir lös i magen men många föredrar det. Nackdelen med att ta dem fram är att det lätt blir svamp av allt pillande, geggande och risken för bakterier. Så det nog snarare en smaksak för var och en!
-
Kliar & svider
-
Maryhe: du måste väl vara ruvandes nu...?
-
ja, vad härligt! Sorry, har inte hängt mer riktigt mer än att ÄL inte fick komma på vissa datum så jag tänkte att nu måste det vara dags!! Lycka till
-
Ja precis. Vad skönt att det klaffade!!Maryhe skrev 2012-04-02 13:05:33 följande:Ägglosningen fick inte komma för tidigt för de hade stängt i helgen och inte för sent för de har stängt från onsdag till måndag.