• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Slemmis: sitt lugnt i båten. Dina slemhinnor är sköra som tusan nu. Kommer det blod så kan det vara den ena som är på väg men det behöver inte alls påverka den andra. Håll dig stilla idag om du kan. Anne: du har fått ett embryo instucken rakt in i slemhinnan. Om du känner ångest, är upprörd eller stressad mentalt nu påverkar inte mer, åt något håll. Försök andas lugnt från magen. Har du en meditationsskiva? Annars finns det på nätet att ladda hem. Ta dig den halvtimmen, det är det värt.

• Zinfandel

Hihi, tänk att det finns folk som jobbar på helgerna.... ;)) Tack ALLA för alla fina kommentarer idag, ni är bara för söta! Man blir lycklig för mindre ;) Gulle er!!

• Zinfandel

Jag älskar mitt jobb som oftast är på lördagar o vara ledig mitt i veckan istället och slippa köa överallt ;) men nu är jag så priviligerad att jag jobbar med min hobby och det roligaste sker på lördagarna så jag är bara evigt tacksam :)

• Zinfandel

Maryhe; svårt beslut. Jag kan iofs ångra alla våra försök som varit totalt meningslösa men det tog tid innan jag visste. Jag tycker att din klinik har varit strålande och vet inte exakt vad CFC skulle göra annorlunda. Dock kom jag att tänka på irap eftesom jag skrivit om det till några ikväll. Problemet är att du då behöver vara på kliniken fler gånger. Det medicinupplägg du skriver om à la Alan beer, kan du få tag på grejorna till detta försök? Tror det är en förutsättning. Aten + CFC går på ca 50000 om du får alla mediciner av oss, kan du få ihop det tror du? Kräla i skiten, be på bara knän och skramla börs här bland oss, alla sätt är bra för nåt gott! Kan du låna av någon? Tycker ni funderar riktigt bra, logiskt & strukturerat. Det är helt rätt! You go girl!!

• Zinfandel

Vi4: säkert ingen fara men för säkerhetsskull hade jag tagit en halv spruta till, så slipper du oroa dig och grubbla över det.

• Zinfandel
    Enya70 skrev 2012-05-06 19:11:39 följande:
    Zin hur har du det idag? Myser du???
    Jag har det bra! Tog ett digitalt idag som sken Gravid mot mig... Förvånad Gravid?! Det är ju galet overkligt efter allt så jag har lite svårt att ta det till mig, trots massor med symtom. Idag har jag surfat runt på vad som händer i v 4-5, dels för att försöka göra det mer verkligt, dels för att jag ska frossa i allt så länge det varar, tänk annars vad jag skulle ångra mig om jag inte gjort det!! Har även ringt väninnan barnmorskan som hjälpt mig med många prover osv, hon ska ta hcg imorrn och i egenskap av verksamhetschef på en klinik har hon även lovat att förse mig med både en BM och en läkare. Sen har jag både Svend & Dr D som får regelbundna provsvar så jag känner ett bra medicinskt stöd som håller koll på mig. Så jag leker gravid under tiden de gör sitt jobb FlörtDrömmer Muaahahaaaa Solig
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?