IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Pratat med CFC och ska börja med Orgalutran idag, sprutdag 5. Kanske funkar dag 5 bättre än dag 6, så det inte blir som förra gången för mig.
Pratat med CFC och ska börja med Orgalutran idag, sprutdag 5. Kanske funkar dag 5 bättre än dag 6, så det inte blir som förra gången för mig.
Zinfandel: Håller tummarna för dig inför onsdagen! Du är på G!!!
EGO: Orkar inte mer! Var på VUL idag, sprutdag 6.Vänster äggstock syntes knappt, men gyn anade att den var tom och på höger 2 blåsor som var...... 18 och 16 mm! Helt galet och fel efter bara 5 sprutor. Bokade nytt VUL om några dagar. På CFC tyckte de med att det gått alldeles för fort och vi avvaktar VUL 2 för att se hur de ser ut då. Känns knappt värt att planera att fara till CFC för ynka 2 blåsor som säkert till råga på allt är tomma. Hade i min enfald trott att det iaf skulle bli bortåt 3-5 blåsor och det i en normal fart. Orkar verkligen inte mer nu och tror helt enkelt att vi skiter i allt och lägger ned
Ledsen om jag är negativ och häver ur mig.
Vinkar till alla er andra, men orkar inte kommentera just nu. Kramar
Nervös inför VUL imorgon. Hoppas vänster äggstock tittar fram och avslöjar ett gäng blåsor. Hoppas får man, men sanningen är nog så att den är tom, men vi får se.
Maryhe: spännande info om Inofolic.
Zin: håller tummarna stenhårt och tänker på dig imorgon!
Tjorven: mängder med kramar och styrka till dig!!! Vi 4: håller med Nu syskon att det kan variera och det kanske är lite riskabelt. (har inte sprutat mer än 3 ggr, men det har varierat mycket för mig) Kan du inte prata med kliniken om detta? Och kanske kan mannen komma hem lite tidigare?
Jädra paddan... Var inte klar.... Tuvalina: tänker på dig och håller tummarna hårt!!!!
Nej igen..... Hemulen: kram Sunseed: kram
Tjorven: vad mycket elände för er just nu. Så tungt. Tänker på er och sänder en massa styrka och energi. Och mååååånga kramar.
Att det ska vara så orättvist. Vissa drabbas av allt och andra bara glider fram genom livet med guldkantad tillvaro. Blä för sånt!
Sunseed: underbara nyheter. Såååå roligt att alla fem befruktades. Håller tummar! Blir så glad för er.
Tack för lyckönskningar, men det hjälpte inte
Blåsorna på höger stock fanns kvar, men en hade släppt och den andra var stoooor på 26 mm. Alldeles knasigt stor. Vänster stock tittade fram och där fanns också en tom blåsa såg vi nu. Så nu blev det nästan repris av förra gången, men nu hann vi iaf inte iväg till Danmark.
Väntar på att CFC ska ringa tillbaka så jag får prata med Svend. Mannen och jag har bestämt att vi inte kommer att åka för denna för stora blåsa. Vi hinner inte det. Den lossar nog med vilken sekund som helst och sen är det nog fel på den, då den blivit så stor. Så nu blir det till att ta fram allt romantiskt som finns hemma och få till lite lek i sänghalmen istället för i en liten petriskål Det går det med.
Får se vad CFC säger..... om de vill ge oss fler försök trots allt konstigt som händer med mig, eller om det backar och tackar för sig. Hoppas verkligen att vi inte behöver betala för denna gång som inget blev.
Kram alla