• mamman0301

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Lycka till linköping!!

• mamman0301

Grattis Miss B.

Nu är jag ruvare igen. Men blasotcysten som överlevde var inte helt ok, men vi satte tillbaka den i alla fall. Kliniken tog inget betalt för den nu, jag betalar bara om jag blir gravid.

• mamman0301
    Zinfandel skrev 2012-06-29 07:25:20 följande:
    Vi håller tummarna mamman! {#emotions_dlg.flower}
    Tack, såg att du är på gång på måndag, lycka till.

Hur många hade du i frysen?
  • mamman0301
    MissBoring skrev 2012-07-10 10:53:37 följande:

Fjällsippa: stort lycka till nu!!

Tjorven: fy vilken flygresa ni hade, hoppas hemresan blir lugnare!! Skönt att ni börjar se ett mönster hos din man, då är det ju lättare för honom att få hjälp!!

Mamma03, börjar det närma sig din testdag?? hoppas du får ett fint pluss :)

Ego: inget TPA:ande än Flört fast jag har bim idag så det skulle ju va möjligt att det sätter in under dagen Skrattande

Tack :)

När ska du testa då?
  • mamman0301
    MissBoring skrev 2012-07-10 12:22:47 följande:
    Framåt helgen :)
    Håller tummarna stenhårt att du får ett fin plusHjärta
  • mamman0301

Grattis Inanna, sån ljuvlig liten tjej!!

• mamman0301

Tuvalina jag håller tummarna att det blir tre fint befruktade ägg.

Idag öppnade min klinik igen efter semester,  jag ska ha ett samtal med min läkare där o se om dom kan skicka en remiss så att jag kan ta bort min sista trasiga äggledare. Den är vätskefylld med jämna mellanrum så hon tyckte absolut att den tas bort innan vi gör fler försök.

• mamman0301
    pp08 skrev 2012-08-20 10:18:53 följande:
    Vi flyttade också vår ivf behandling i våras pga tveksamsa arbets/ restider. Görsöket som blev till efteråt ledde till ett plus men tyvärr mf/ ma som syntes vid vul i v7/ 8.

Nu väntar jag tills de INTE ska ringa fr kliniken med dåligt besked så det kan bli FET fr samma skörd!!

Lycka till:)
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?