• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Läs på innan om preparaten, deras argument kan komma att vara "kortison ger fosterskador och Trombyl ökar blödningsrisk", det gäller att kunna bemöta det!

• Zinfandel

Fjällis: åhh vad glad jag blir att du är igång! Eftersom du har sköldkörtelproblem så är det bättre att du håller dig till Pred hela vägen. Spara du Medrolen!

• Zinfandel

Nähä, det har jag inte alls Skrattande Talar du dessutom grekiska?! Vad väntar du på!!! Jösses vilka möjligheter! Du behöver inte göra ett dugg innan, skicka ett mail till DrD så får du en blankett att fylla i. Sen har ni telekonsultation och avgör hur ni går vidare. Åker du ner så har ni ett möte, vul & provtagning på 2 tim. That´s it!! Det är inte mycket konstigare än vilken annan klinik som helst, brotsett från att det ligger några timmar bort och man får rätt behandling Skrattande

• Zinfandel

Tack Germany och tack för din empati, ödmjukhet & peppning Hjärta! Finns inget mer att berätta just nu (tyvärr...) så jag återkommer om några dagar! Hade dock helst väntat några veckor till... DrömmerFlört 

• Zinfandel

Benalen: men jisses vilken tillväxt på den Förvånad Förstår precis hur du känner, jag hade resonerat exakt likadant. Men är det inte länge då till ÄP efter Orgalutran om du redan tagit den nu på kliniken? 2 dygn? Blir det för tidigt imorrn? 

• Zinfandel

MissB: beklagar nåt enormt Gråter Skit också, att det ska vara så svårt Gråter

Linköping: strålande!! Solig Ingen har fått bekräftat att han verkligen har semester i aug....

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?