• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Så skönt med er här!!! Nu känner jag mig lugnare med Inofolic igen!

Tjorven, ja vi kan följas åt, börjar med sprutor ikväll! Är det bra med dig annars vännen?

• myran6801
    42an skrev 2011-10-13 16:44:49 följande:
    Hej, var på vul idag. Äggblåsorna är på hugget. 3 fina. Skall på uttag på CFC på lördag, jisses så fort det gick! Fjärlissvärm imagen! Har någon ngt bra tips på hotell vid stationen?
    Oj oj vad snabbt detta gick!!!! Låter ju helt fantastiskt med Japanen. Önskar jag fick göra den också. Jag brukar ju inte få så mkt mer än 3 ägg trots maxdos menopur. Lycka till på lördag. Kram kram
  • myran6801
    Enya70 skrev 2011-10-13 17:06:55 följande:
    Heja Myran. Sprutstart för dig med Skrattande
    Jepp, ikväll med det till att sticka sig i magen igen. Har inte fått ngt svar från CFC men jag kör igång ändå. Tur man inte är nybörjare.........

Kram kram min hjälte
  • myran6801

finfina, välkommen till en helt fantastisk tråd. Så mycket kunskap och värme här, det lovar jag dig!

• myran6801
    Enya70 skrev 2011-10-13 19:26:16 följande:
    Ha ha känner igen det där med att det var tur man gjort det förut för man fick inte så mycket guidning av cfc.
    Jag satte ju igång med nedreglering när jag skulle och sedan ringde jag CFC vid sista VUL och meddelade när jag skulle dyka upp för ÄP. 

Skönt också att ha dig här vännen som kan berätta hur det funkar på CFC. Förmodar det blir ngt liknande som för dig att jag bara meddelar att nu kommer vi! Vet du förresten hur man gör med betalning, tar de kort eller när betalar man? Det värsta för mig är att jag har så svårt att förstå danska när jag ringer. Föredrar mailkontakt!
  • myran6801

34an, så häftigt att det bara tog en vecka. Jag skulle gärna göra den Japanen. Visst var det så att du också har lågt amh och fått få ägg vid ivf. Jag skall nog prata med Svend om det blir aktuellt för ytterligare en omgång.

Enya, jag skall absolut kolla akupunktur. Tycker det låter toppen

Nu är det snart dags att gå och ta första sprutan.

kram kram

• myran6801

Kalimero, jag kan se dig framför mig komma där med en stor påse med Inofolic! Vilka fantastiska vänner det finns i denna tråd som hjälper till med allt möjligt, tom leveranser över landsgränserna!!!!! Härligt! Det kanske blir ett Ivf-hus i Italien till slut där vi alla har olika uppgifter! Maryhe får bli vår tolk!!!

• myran6801

Maryhe, välkommen hem till svedala! Förstår att du var orolig för tullen
    Blir så jäkla impad av hur din klinik tar hand om dig! Själv känns det som om jag är på djupt vatten o det finns ingen som riktigt bryr sig. Igår försökte jag få kontakt med kliniken i Danmark, men jag gav upp o bestämde mig för att börja spruta. Nu är jag lite orolig för min Gyn har stängt torsdag o fredag nästa vecka så jag kan inte göra vul där om det skulle behövas. Måste försöka hitta en ny som kan ställa upp. Samtidigt ska man sköta sitt jobb som om inget hänt....

• myran6801

Tjorven sötis, har du hittat ngn bra klinik i Spanien? Undrar vart jag ska ta vägen om detta misslyckas??? Orkar man mer är frågan?

• myran6801

Kalimero, hoppas du har rätt Men man är ju rätt luttrad nu!!! Så vågar inte ta ut ngt i förskott!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?