IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Så skönt med er här!!! Nu känner jag mig lugnare med Inofolic igen!
Tjorven, ja vi kan följas åt, börjar med sprutor ikväll! Är det bra med dig annars vännen?
Så skönt med er här!!! Nu känner jag mig lugnare med Inofolic igen!
Tjorven, ja vi kan följas åt, börjar med sprutor ikväll! Är det bra med dig annars vännen?
finfina, välkommen till en helt fantastisk tråd. Så mycket kunskap och värme här, det lovar jag dig!
34an, så häftigt att det bara tog en vecka. Jag skulle gärna göra den Japanen. Visst var det så att du också har lågt amh och fått få ägg vid ivf. Jag skall nog prata med Svend om det blir aktuellt för ytterligare en omgång.
Enya, jag skall absolut kolla akupunktur. Tycker det låter toppen
Nu är det snart dags att gå och ta första sprutan.
kram kram
Kalimero, jag kan se dig framför mig komma där med en stor påse med Inofolic! Vilka fantastiska vänner det finns i denna tråd som hjälper till med allt möjligt, tom leveranser över landsgränserna!!!!! Härligt! Det kanske blir ett Ivf-hus i Italien till slut där vi alla har olika uppgifter! Maryhe får bli vår tolk!!!
Maryhe, välkommen hem till svedala! Förstår att du var orolig för tullen
Blir så jäkla impad av hur din klinik tar hand om dig! Själv känns det som om jag är på djupt vatten o det finns ingen som riktigt bryr sig. Igår försökte jag få kontakt med kliniken i Danmark, men jag gav upp o bestämde mig för att börja spruta. Nu är jag lite orolig för min Gyn har stängt torsdag o fredag nästa vecka så jag kan inte göra vul där om det skulle behövas. Måste försöka hitta en ny som kan ställa upp. Samtidigt ska man sköta sitt jobb som om inget hänt....
Tjorven sötis, har du hittat ngn bra klinik i Spanien? Undrar vart jag ska ta vägen om detta misslyckas??? Orkar man mer är frågan?
Kalimero, hoppas du har rätt Men man är ju rätt luttrad nu!!! Så vågar inte ta ut ngt i förskott!