IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Stor kram Snorpan
Stort grattis Hemulen, äntligen!!
Stor kram Snorpan
Stort grattis Hemulen, äntligen!!
Anne goa Anne: MÅNGA har blivit utdömda av svenska kliniker och sedan fått barn. Lully vet jag, ett par i Atentråden och undrar om inte Enya (var är du kära vän?) heller fick så mycket hopp. Sverige är begränsat i sina behandlingar men det finns kompetens, ge inte upp!!! Deppa absolut inte ihop förrän du har mer fakta och pratat med fler. Du blev ju mamma (utan IVF!) för 1,5 år sedan, sån stor skillnad kan det inte vara redan. Klart du ska göra gratisförsöket först. You go girl!!!
Hemulen: hur gick det med hcg igår?
Mamma Gås: Grattis till RUL!!
Bengalen: tror som MB säger, det är bara att maila status till CFC. Vad kul att du är på gång igen!!
Linköping: hur går ruvandet..?
Myyyycket bra Hemulen, så skönt att veta!!
Enya:
Ypke: Jag tycker det är så synd att svenska kliniker ger upp så lätt. Jag antar att det beror på att det varken finns resurser eller kompetens. Om ni är helt bekväma med ÄD (vilket jag också är!) så är det underbart men för alla andra som läser och inte är det och tar beskedet som en mörk avgrund så finns det massor med alternativ att prova och jag känner vid det här laget mååånga som blivit utdömda hemma men som idag har biologiska barn. Det kan dock vara en slingrig väg att gå och att satsa på ÄD istället kan absolut vara att välja lycka framför misslyckanden . Lycka till!
Grattis Vi4 till bra resultat! Hellre 3 av bra kvalité är hundrasjuttioelva som det inte blir nåt av
Härligt Vi4!!