• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hispan - oj vad härligt att du redan är igång igen!!

Eviglängtan & Chippi: nu håller jag alla tummar jag har för er!! Ni ska pluuuuussssssaaaa!!!!! Lucia blir en ritkigt bra dag och en massa Fet-isar och annat, härligt!!

Jag är också totalt mensfri av Proggisarna, tyvärr kanske...

• Zinfandel

Haha, TPA är ju en underbar förkortning, den måste jag få låna ;)

Ha en bra helg alla! 

• Zinfandel

Chippi - nej Gråter Men du lämnar väl inte oss...?! Förstår att du inte orkar med våra problem men jag hoppas att du återkommer och besöker oss då & då.

Eviglängtan - känn ingen press men just nu står hoppet till dig Flört Jag lovar hålla alla tummar & tår!!

• Zinfandel

Betty Boop - vet inte vad jag ska skriva. Men när jag läste vad du skrivit så blev jag sittandes och tittade bara rakt ut. Ibland undrar man nästan om det är värt det men som tur är finns det solskenshistorier också och det är ju dem man håller sig uppe på. Om jag förstår dig rätt kommer ni att köra nytt försök ganska snart..? Hoppas ni kan kramas och prata ordentligt.

Många, varma kramar  

• Zinfandel

Turild - kommer du att testa innan eller vänta till julafton om inte mensen dyker upp..?!

• Zinfandel

Jag har gjort det och det ångrar jag inte en sekund. Nu för tiden har jag alltså mindre pengar men betydligt mycket mer egentid, fritid och tid för livet... Jag har en helt annan livskvalitet som jag värdesätter mycket högre. Pengar har inte alls samma värde längre, så länge vi kan betala våra räkningar, njuta av livet och unna oss lite restaurangbesök då och då och en semeterresa någon gång om året. Sen behöver man faktiskt inte mer! Från att ha jobbat otroligt mycket och "gjort karriär" var det ett enkelt val, som jag inte ångrar en sekund. Kör!!!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?