-
Ja, kruxet är nu dosen. Och jag väntar inte till IVF. Men nu är vi på banan med alltInanna Li skrev 2011-04-21 12:46:00 följande:Konstigt att det kan vara så. Det borde ju vara oerhört positivt med ett starkt immunförsvar. Jag förstår problematiken så det är bara en reflektion. Hoppas allt går bra för dig nu när du precis vet vad du behöver för preparat vid nästa IVF.
-
Haha, ja det verkar så
-
Hm, att han har barn säger tyvärr inte allt... Men ni har väl fått resultatet. Du kan alltid begära ut dina provsvar om du är mer nyfiken. Ett starkt tips är att kolla sköldkörtelvärdena, vilka är en av våra vanligaste orsaker till infertilitet. Akupressur är ett bra alternativ till akupunktur. Dra ner på alkohol & koffein är vanligt att man testar. Socker & stärkelse likaså. Se till att vara ute mycket och rör på dig, skratta mycket och njut av livet ändå, det är tyvärr illa tvunget! Försök finna optimisten i dig igen, det vinner du påmärtaros skrev 2011-04-21 12:59:00 följande:
Tack så mycket Zinfandel, vad snällt.
Jag har nog inte gjort något, känner mig lite grön på detta. Min mans simmare är jätte bra, han har två barn sen tidigare. Jag har tyvärr nål fobi, och lite sjukhus skräck, så ingen akupunktur.
Sköldkörtel känner jag inte till, men d vitamin skulle jag ju kunna ta.
Känns lite konstigt när CvL tjatar om bra ägg kvalitet, och därför fick jag bara ett tillbaka, men kvalitet kan ju inte vara så bra när det inte blir något. Brukar vara optimist, men nu känns det lite tungt.
-
Jag tar ett glas när jag är sugen - för mig är mängden det viktiga. Vi dricker aldrig sprit men ett gott vin (tex Zinfandel ;) säger vi inte nej tillcallimero skrev 2011-04-21 13:21:03 följande:Apropå råd om vad man kan göra för att förbättra chanserna och såhär i rosévins-premiärtider - hur gör ni med alkohol? Jag försöker dricka minimalt mellan försöken, inget under sprut- och ruvarperioder, men ibland blir det bara för jobbigt att fokusera allt på kämpandet och leva asketiskt.
-
Alltså inte under ruvartiden.... Såklart!Zinfandel skrev 2011-04-21 13:30:36 följande:Jag tar ett glas när jag är sugen - för mig är mängden det viktiga. Vi dricker aldrig sprit men ett gott vin (tex Zinfandel ;) säger vi inte nej till
-
Det får vi inte hoppasturlid70 skrev 2011-04-21 14:38:26 följande:Lider man av svamp så tyder det på att man har dåligt immunförsvar, betyder det problem för mig åt andra hålet ?
-
Välkommen Fruttan! Hoppas du är här för att stanna nu men inte för att du inte lyckas alltså (puh nära det blev helt galet där )
-
Både mens & ÄL har ruckats ordentligt, det är först nu sen januari som allt är på sin plats igen och funkar normalt
-
Lycka till Spears!
Hur går det Chichisita? -
Härligt, grattis!!Spears skrev 2011-04-25 14:32:40 följande:Tack Zinfandel o Fjällsippan! Det blev 12 ägg av 8 äggblåsor inte illa :) han kan inte sett alla på VUL:et el så mognade några till på sig ...nu väntar jag in morgondagen för att se hur många befruktade det blir!!