IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Enya - då är vi några som är igång igen, kul!!
Enya - då är vi några som är igång igen, kul!!
Zinfandel - Jag råkade läsa om en studie från Harvard som konstaterat att alkohol försämrar IVF-chansen med 18 procent och efter det fick jag en tankeställare. Men egentligen borde det ju vara OK med vin mellan behandlingarna just av den orsak du nämner.
www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2009/oct/20/a...
Jaha du Enya, det lät ju spännande men alla kunskaper om sjukdomar är bra! Imponerad!!
Hej Chichisita, vad härligt att höra ifrån dig!! Vi håller gemensamt alla möjliga tår & tummar för dig, för nu ska det allt gå bra!! Meddela oss när du kan, kramar
Välkommen Jessica! Precis så brukar jag också känna. Lycka till!
Lyxmamma: Grattis! Det är en teori jag funderat en del över. Förra gången gasade man på mig ordentligt, det blev en massa äggblåsor men inte mycket att ha. Till vilken nytta, undrar man? Nu är jag inte lika naiv längre, nu tar jag diskussionen och det är som du säger, väl värt det. Din inställning är av klar betydelse och den kan ha varit avgörande - du trodde på dig själv hela tiden och tvekade inte! Underbart och tack för att du delade med dig
Snösport: ja, jag mådde ju också kasst av den hästdosen jag fick sist. Det är bra om de tänker om lite där. Om det inte spelar nån roll, varför gör de det då?! Knasigt i min värld.