• Mamma gås

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-05 22:10:59 följande:
    härligt.. får man fråga vad du jobbar med?

En annan ska ju bli en sån där soc-kärring och stolt över det

Hihi.. Jag oxå Flört Nästa termin kvar sen är jag klaaaar Skrattande
  • Mamma gås
    Maryhe - Jag håller tummarna så hårt att det ska klaffa med jobbet osv! Lite flyt vore inte felTungan ute  Men jag håller mest tummarna för att nästa försök lyckas för visst ska du göra ett innan denna plan?
  • Mamma gås

Haha.., tänk om man kunde slippa alla "tänk om" och "i fall att".. osv.. Det är ju inte direkt som att sitta å planer maträtter Tungan ute Fy fasen.., är inte avundsjuk på det beslut ni ska ta. Men jag tänker att det kan vara bra om ni ser vad läkarna säger efter att ni berättar om era "krav" och sen försöka gå på magkänsla. Jag vet att du har en stark magkänsla så jag tänker att du kan lita på den Solig Jag har dessvärre inga mediciner jag kan bistå med (inte i dagsläget iaf), men om det är nåt annat jag kan göra så gör jag självklart det.

• Mamma gås
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-05 22:31:51 följande:
    jag har två kvar... var läser du?
    Örebro Glad Å du? Har du gjort din praktik?
  • Mamma gås
    Sunseed skrev 2012-05-05 21:04:28 följande:
    Nä, vet du vad. Inte en op-tid inom synhåll så till veckan ska jag försöka komma ihåg att ringa. Det är bara det att det är svårt att komma ihåg telefontiderna för efter omorganisationen har jag fått nästan dubbelt så många personer att koordinera på jobbet.. så det är som... lite hektiskt. Skrattande Jag kommer på allting försent, som att moppen behöver få en tid till service... mmm, det kommer jag på varje kväll vid 21 och på sin höjd en lördag vid 20. Det fungerar sådär just nu eftersom jag har upptäckt att hela världen är inte öppen just dom tider som JAG Vill höra av mig. 

Men resan idag gick jättebra. Jag har avverkat 13 timmar och är ganska trött, men sitter och slappar lite i soffan och försöker varva ner. Så synd att jag aldrig hinner säga hej när jag är nere. Det är alltid fullspäckat schema. Ska för övrigt troligtvis ner igen någon dag i veckan eftersom jag jobbar med 3 personer från Örebro också från och med nu.  
    Ja de e ju märkligt att ställen inte har öppettider som du skulle behöva.. Har lite samma problem med att komma på saker som ska göras, kommer på det sent på kvällarna, ofta när jag ska lägga mig Tungan ute
    Låter både jobbigt och roligt Glad OM du upptäcker att du får en stund till övers så är det bara du hör av dig. Jag kan inboxa dig mitt nr, tänker att vi kanske ska byta nr hur som helst för snart kommer jag ju upp till dina trakter Flört
  • Mamma gås

Grattis Victoria till fin-fin blastis Solig

Håller tummarna för dig Vi4 att ditt äp kommer gå toppenbra på ons Solig Prata med akupunktören om dina tankar och som du säger, försök visualisera det som är bra och att det kommer komma ut mogna och fina ägg.
    Flört   

Själv längtar jag till fredag då jag förhoppningsvis ska få min mens så jag kan börja spruta på lördag Glad Inte varje månad man längtar till mens.. Haha.. 

• Mamma gås
    Underverket - Grattis till den fina äggskörden, det är ju toppenbra!

germany - Kul att vi har samma startdag (om nu jag får mensen som jag brukar). Jag kör oxå korta metoden men med Puregon. Har kört både Menopur och Gonal-f förut. Då är det våran tur att öka på listan bland gravida nu ;)) Men jag tänker oxå på det några redan varit inne på - Försök byt läkare!!

Fick precis reda på att en vän till mig plussat :) Även där en IVF-graviditet :) 
  • Mamma gås
    HjärtaStora varma kramar till Zin å Hitcher  Hjärta Det är verkligen upp som en sol, ner som en pannkaka ibland.

Håller fortfarande tummarna för dig Anne att det kommer ett plus, även om det känns hopplöst just nu. Hjärta 

Slemmis - Jag tycker det låter lovande att ditt hcg värde är bra, även om du har lite blödningar. Hjärnan spattar ju iväg med de mest fantastiska hemskheterna när det blir så. Samtidigt som det är vanligt med lite blödningar. Men väntan är ju sjukt påfrestande å varje toabesök en pärs. Jag håller tummarna att allt går fin-fint å att du snart slutar blöda Solig

Maryhe - En extra varm å go kram till dig!! Hjärta  

Grattis till ruvarstatus underverket! Roligt att det blev två 10 poängare insatta Solig Vem hade du på ET? 
    Victoria och underverket - Jag har liknande erfarenheter med relativt många ägg efter plock men dålig befruktningsgrad. Vid ett tillfälle plockades 11 ägg, hälften microinjicerades och hälften på "naturlig" väg. De enda som befruktades var de som befruktades på "naturlig" väg. Kliniken gissade att själva microinjiceringen förstörde mina ägg.., men som sagt det är en gissning från deras sida då de inte vet varför.  

Har jag missat nån som behöver lite extra tankar så kommer dom här Hjärta   Hjärta
  • Mamma gås
    Maryhe skrev 2012-05-10 08:44:22 följande:
    Det är helt ok det är jag som lagt upp det.! Alla dokument hittills har jag lagt upp, om ingen annan lagt upp något de senaste dagarna.  
    Jag kunde inte lägga in länken i det befintliga dokumentet.. Vet inte varför.. Har du nåt bra tips hur jag an göra eller om du har lust att klistra in den om du får det att funka? Glad
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?