IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
En annan ska ju bli en sån där soc-kärring och stolt över det
Hihi.. Jag oxå Nästa termin kvar sen är jag klaaaar
Haha.., tänk om man kunde slippa alla "tänk om" och "i fall att".. osv.. Det är ju inte direkt som att sitta å planer maträtter Fy fasen.., är inte avundsjuk på det beslut ni ska ta. Men jag tänker att det kan vara bra om ni ser vad läkarna säger efter att ni berättar om era "krav" och sen försöka gå på magkänsla. Jag vet att du har en stark magkänsla så jag tänker att du kan lita på den Jag har dessvärre inga mediciner jag kan bistå med (inte i dagsläget iaf), men om det är nåt annat jag kan göra så gör jag självklart det.
Grattis Victoria till fin-fin blastis
Håller tummarna för dig Vi4 att ditt äp kommer gå toppenbra på ons Prata med akupunktören om dina tankar och som du säger, försök visualisera det som är bra och att det kommer komma ut mogna och fina ägg.
Själv längtar jag till fredag då jag förhoppningsvis ska få min mens så jag kan börja spruta på lördag Inte varje månad man längtar till mens.. Haha..
En fråga till den personen som lagt in en fil om DHEA supplemention - Är det ok att jag lägger in en länk på samma fil just om DHEA?? Tänkte att denna länk kanske kan funka att ha där oxå
http://www.centerforhumanreprod.com/premature_ovaries.html