IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Hemma igen efter en toppenresa till Cypern.
Sen hektiskt helg med besök från hela tjocka släkten, så nu är jag helt slut.
Kram alla!
Hemma igen efter en toppenresa till Cypern.
Sen hektiskt helg med besök från hela tjocka släkten, så nu är jag helt slut.
Kram alla!
Är kvar, men har inte läst ifatt allt än. Sitter fast som i tuggummi och tar mig inte för något. Väntar även på att mensen ska komma igång på riktigt eller inte....
Väntar även svar på de typ 14 rören blod som de tog på kvinnikliniken. Har även varit hos en kurator idag och pratat. Kändes bra, men är totalt ur fas med mig själv och tillvaron. Massa saker inbokat som jag egentligen inte orkar med eller vill göra, men gör dem ändå.
Har knappt insett att det är dags att kontakta CFC igen och rådgöra om start. Hoppas verkligen att de inte har stängt vid midsommar för det lär väl vara där det blir dags för ev plock för mig.
Kram alla!
Germany: du har kanske redan lämnat oss, men vill som andra säga att du tillfört massor och att du är så välkommen tillbaka. Vila upp dig och ladda batterierna under sommaren. Skratta mycket! Kram!
Sunseed, Miss B:
Har nu pratat med CFC och fått klartecken till att börja spruta imorgon för som sköterskan sa.... Vi har alltid öppet så det gör inget att det är helg Så nu blir det kanske midsommarfirande i Köpenhamn och det är ju helt ok.
Glömde..... ni som sprutat Fostimon. Visst kan man blanda fler ampuller med pulver i samma vatten (som med tex Menopur)? Står inget på informationsbladet om det, men det borde ju funka?????
Mammagås: grattis!!! Håller tummarna.
Miss B: jag ska ta 450 enheter så jag har tänkt blanda 3 pulver med 1 vatten för att slippa ta 3 sprutor. Ja antar att det funkar för så kan man göra med tex Menopur. Det var så jag menade, fast jah inte fick fram det så
Sunseed: välkommen tillbka framöver. Det blir nog några som tar lite pasu från FL under sommaren, och som sen kommer tillbaka till hösten.
Vi får alla passa på att njuta av de fina dagarna och vara ute i solen och samla D-vitamin. Skratta mycket och ha det trevligt. Äta många jordgubbar. Kram alla
Bengalen: ja, det är ett jädra skit att lossa i förtid. Frågade CFC om jag denna gång ska ta mer Orgalutran för att förhindra att lossa i förtid igen, men det ska man inte sa de. Så då gör jag väl inte det då. Fast det är lite nervöst om det ska hända igen.