• Sunseed

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Nu Syskon skrev 2012-02-24 21:43:15 följande:
    ...aha du menar så, lite skrockfull att ta ut något i förskott.
    Precis så.. Men friskt vågat hälften vunnet. 
  • Sunseed
    tjorven01 skrev 2012-02-25 17:17:24 följande:
    Ville bara säga att min menscykel nu för första gången på 3 år är 28dagar jipppiiiieee!!!!!!
    Pausen akupunkturen zonterapin örterna och homeopatmedlen börjar äntligen ge resultat :D
    Hoppas alla får en mysig helg
    Kramar
    Underbart!!! 
    Kram och trevlig helg
  • Sunseed
    Tuvalina skrev 2012-02-26 15:14:46 följande:
    Jösses... nu har nojjorna slagit ut med full kraft.

Jag minns inte att jag frös så här mycket när jag blev gravid med vår son...

Jag fryser och fryser och rätt som det är så blir jag jättevarm...

Någon som har någon tanke kring det?
    Jag har aldrig varit gravid, men jag har haft många märkliga symptom och reaktioner av progesteronet efter IVF. Spända bröst, illamående, molande underliv, doftkänslig, huvudvärk, sömnproblem, frossa, svettningar etc... Det KAN vara biverkningar, det KAN vara att något annat är på G och så länge du inte vet tycker jag att du ska se allt som positivt. Nu kör vi positiva gravid-boostar-tankar till dig! {#emotions_dlg.flower} 
  • Sunseed
    hemulen skrev 2012-02-26 10:27:44 följande:
    Försöker uppdatera listan men när jag kopierar blir allt i ett enda stycke, som löpande text. Hur gör man? 
    Jag brukar markera texten jag vill kopiera, köra Ctrl C och sedan gå in i mitt nya inlägg och köra Ctrl V.
  • Sunseed
    Zinfandel skrev 2012-02-26 19:56:51 följande:
    Ja, det är rätt meningslöst om du tagit Levaxin ;)) verkligen otur i tänkandet haha!!
    Är det den här onsdagen du ska in?
  • Sunseed
    Zinfandel skrev 2012-02-26 20:06:27 följande:
    Ja Sun.
    Åh vad jag ska hålla alla tummar. Solig
  • Sunseed
    Zinfandel skrev 2012-02-27 08:31:42 följande:
    Ja, ni ser, helt förvirrad SkrattandeSkrattande
    Skrattande Vem är inte förvirrad? haha
  • Sunseed
    hemulen skrev 2012-02-27 19:05:14 följande:
    Anne, jag håller med de andra. Det kan helt klart vara för tidigt. Jag fick lite brun flytning som att mensen var på väg, testade i panik och fick ett svagt, svagt plus. Är nu asnervös inför BIM som är imorgon. Vågar inte lita på testet.
    Det låter onekligen väldigt hoppfullt! Hjärta
  • Sunseed

Hemma efter ÄP. Blåsorna satt väldigt djupt så det blev problem. Vi kämpade och kämpade och jag fick blodtrycksfall av smärtan och var nära att svimma. Vi fick ge upp efter att bara ha tömt ena äggstocken. Men fem ägg blev det i alla fall från en äggstock.

Det innebär att det inte blir långtidsodling den här gången utan vi får tillbaka en liten en (om befruktningen går som den ska) på torsdag eller fredag. Nu ska jag vila!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?