• Tuvalina

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Sådär ja, första megadosen av Menopour och brista diarrén... Något ni andra känner igen? Zin, är det Menopour du kör med?

• Tuvalina

Välkommen Poppy!!

Slänger ut en fråga här som är lite vid sidan av...

Är det någon som känner till en jurist som kan svara på lite funderingar?

Ser när man googlar att det finns massvis av jurister som har fri rådgivning men eftersom jag vet att många av er här inne har så mycket erfarenhet av massor så tänkte jag kunde kolla med er om ni vet någon man kan ringa. VI har fått problem med testamentet efter pappa nämligen.

IVF behandlingen fortskrider här. Sprutdag 3 och fortsatt diarré....

• Tuvalina

Bengalen, det är helt fantastiskt att folliklarna finns där! Att din kropp verkar vänt om och stärkts. Det har alltså mycket med akupunkturen att göra, eller blandar jag ihop med någon annan nu? Så glad för din skull!!

• Tuvalina

Tjohej Sunseed! Vad bra med tid, kanske du rentav kan ringa lite ibland också och fråga om de ev har någon tidigare... Man vet aldrig, saker händer med människor och det blir avbokningar, ja om du vill få det tidigare förstås. I vilket fall så tror jag det är jättebra att du ringer då och då för att du verkligen ska få en tid, så de inte glömmer bort dig!

Bengalen, Jag hade också ont vid äggstocken innan förra ÄP men mina ägg var minsann kvar! Det kan ju vara ägglossningsprutan som verkar på ett bra sätt så att säga!!

Imorgon ska vi på VUL och kolla hur det står till hos mig. Fyra dagars beh. bara... fick tid i morgon eftersom det är helg nu. Lite tidigt kanske men vi får hoppas att de ser något bra!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?