IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Maryhe,är det oavsett kort el lång metod? Ja Vi4, vi har ju verkligen olika utgångspunkter. Vi som förlorat barn har ju den aspekten med... Kram!
Maryhe,är det oavsett kort el lång metod? Ja Vi4, vi har ju verkligen olika utgångspunkter. Vi som förlorat barn har ju den aspekten med... Kram!
Enya, allt är ju väldigt individuellt så klart. Ibland måste man också se vad som är relevant i sammanhanget och i ditt fall t.ex. kryssa för att du aldrig haft depression.
Jag skulle inte vänta Miss B. Det kan vara bra att du har andra grejer för dig men naturligtvis inte så mycket att du går under. Du borde hänga på Sunseed med prednisolon beh. Kram!
Det här med styrkan i progesteron mic och lutinus är ingen skillnad vad jag förstår. Det är administrationssättet som skiljer sig åt och därför är det olika styrkor men det som tas upp i kroppen blir lika Så har jag förstått det. Jag frågade Urban vad det var för skillnad och fick det svaret. Lusläser man fass så får man förhoppningsvis samma svar.
ZIN!! Vad härligt att du haft en skön semester! Väl förunnad var du det, eller hur!! Nu ska det ju bli riktig vår här hemma med så det är bara fortsätta njuta.
Skytten, jag tog Lutinus och låg inte ned en halvtimme efteråt. I fass/bipacksedeln står inget om att man ska ligga ned efteråt.
Tack för intressanta diskussioner! Zin, tror jag har recept på Synarela. Ska kolla, inboxar dig sen.
Härligt att hörs Zin! Hör av dig om det ändå skulle behövas.
Heja allihopa!! Jag läser och är med er!
Mayhe, tack för att du delar med dig om ditt besök hos naprapaten. Oerhört bra att få hel insikt i detta. Jag har vetat det innan men känner nu att jag blir mer tydlig i vad jag behöver göra! TACK.
GRATTIS pp08!! Mycket roligt att höra!
Ja, snart blir vi en hel ruvarliga här! Suveränt!
Sunseed, jag ska träffa en TCM akupunktör på torsdag och ska också tänka mer på vad jag äter närmaste tiden!
Det är mycket ingefära här med.
Jag väntar på min mens nu... är på cykeldag 24 och tänker väl att det säkert kommer bli strul eftersom jag förmodligen inte haft ägglossning denna cykel... (sorry, för min pessimistiska inställning).