IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Håller tummarna för dig imorgon på Alla Hjärtans Dag! Perfekt dag för din lilla dotter att välkomnas till världen om det blir som planerat!
Fjällsippan - Bra resultat! Håller tummarna stenhårt!
Läste nu om Ferronol. Det innehåller järn, folsyra och B-vitaminer i kombination! Är säkert jättebra! Motionera måste jag också göra på något sätt. Ska börja med promenader i alla fall! Socker är ju alltid bra att dra ner på.
Zinfandel - vad mysigt det verkar med powerwalks. Snön är inte helt borta här i Göteborg än men snart så ... Då tänker jag dra med min mamma som är nybliven pensionär ut på promenader! Ett bra sätt att umgås på tror jag! Zink, folsyra och C-vitamin har jag fått min sambo att börja äta.
Tyvärr, posten gäller bara för kvinnliga anställda där och om man gör behandlingar på Fertilitetscentrum i Stockholm eller Göteborg. Synd att du inte fått plus på stickan än men som du skriver är det nog för tidigt. Vilken härlig grej om någon här (och väldigt gärna du) plötsligt skulle lyckas med hemmaförsök!
Spännnande att du snart börjar på ditt nya jobb! Lycka till! Jag har varit hemma sen jag började chockblöda i torsdags. Ska försöka ta mig till jobbet i morgon. Är ju t o m schemalagd på lördag denna vecka. Och nästa vecka är en hel kursvecka. Skit att jag inte kan vara hemma längre när jag mår så dåligt men jag måste ju försöka leva som vanligt no matter what!