• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Grattis även till dig fruttan för bra resultat! Kul att vi blir så många ruvare samtidigt ;)

• Zinfandel

Fruttan: fel person att fråga, jag gillar nämligen ruvningen.. Skäms Vetskapen om att något kanske gror i mig är fantastisk och jag tycker det är lite mysigt att "ligga å ruva"... Vi är ju några få här som inte ens vågar testa haha!! Jag tar det lugnt, tar promenader, läser mycket, skriver och jobbar men mindre än vanligt. Jag tror att jag gillar det för att det är ett tillfälle för reflektion, jag tillåter mig att ta det lugnt och inte göra något, därför blir det mysigt på nåt vis. Jag går in i min bubbla och stannar där två veckor!! Det är egentligen väldigt märkligt för jag har enormt dåligt tålamod i vanliga fall och har alltid väldigt bråttom med allt men detta går ju inte att stressa fram, det är väl därför, antar jag! Knäppt, jag vet Glad  

• Zinfandel

Fruttan: jamen det är klart jag känner efter hela tiden! Och jag klarar inte att tänka på så mycket annat! Men jag kanske inte nojjar så mycket eftersom jag får precis alla biverkningar av proggissarna, så det är inte lönt för mig att dra på för höga växlar. Därför väljer jag att mysa istället. Det är liksom bara att vänta.... Så jag längtar till nästa helg Glad

• Zinfandel
    Turild: är du ruvare än..?!

Lenafena: strålande!! Det är inte för lite! Dessutom så kan det finnas fler vid ÄP Glad Åhh vad kul att det händer så mycket i tråden nu Skrattande nog borde det bli ett par bebbar av alla som ruvar i maj!

Inanna: är du på gång snart också?

Chichisita: håller allt sig lugnt..?

Fruttan: Lycka till på ÄP imorrn Skrattande
  • Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-05-08 10:22:31 följande:

Zinfandel - Jag är på CD 32 men ännu ingen mens i sikte. Jag har molvärk sen igår mest på ena sidan och måste ta Alvedon. Jag hoppas inte mensen kommer imorgon för då måste jag börja spruta på onsdag som är mensdag 3. Ha en trevlig dag i vårvärmen! Ska du arbeta i trädgården igen?

Japp, gått längs stranden och affirmerat & visualiserat GladSolig Nån mens än? Hoppas den kommer idag! Eller inte alls såklart Tungan ute När tänker du testa..!? (fråga från värsta vågar-inte-testa till den andra vågar-inte-testaren Flört)
  • Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-05-08 17:05:09 följande:
    En fråga - hur är det nu egentligen med ananas? Ska/kan man äta det som ruvare? Jag har hört både att färsk ananas och speciellt "stocken" innehåller ett ämne som ska främja att ägget fäster i livmoderslemhinnan  och från andra håll att man absolut inte ska äta ananas. Vet du ngt om detta Zinfandel?
    Nix, inte hört talas om faktiskt!
  • Zinfandel

Asså, jag är ju också kul... Vi ska se Sade i Köpenhamn imorrn och kom just på att jag ska ta Ovitrellen kl 22... Haha, det får bli nånstans mellan Köpenhamn & Malmö på nån halvskum toa Tyst Läste iaf just att den klarar sig upp til +25 så jag kan ta med eländet Skäms Hihi, vilken kass planering.... Skrattande

• Zinfandel

Turild: strålande!! Grattis Skrattande Skönt att höra men vi kommer nog ändå bara att köra på 1 denna gång, har ju ändrat på allt annat så varför inte det också Skrattande

• Zinfandel

Inanna: som det låter på din beskrivning så lär du varken behöva ananas eller vänta till ET........ SkrattandeGravidSoligSkrattande

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?