• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Grattis Fruttan, varde bebbar!!

• Zinfandel
    Hönan skrev 2011-05-10 07:35:24 följande:
    Enya o Zinfandel: Har ÄP på torsdag, mina östradiolvärden var 4044 o jag hade 8 blåsor mellan 18-23mm så jag fick ta ytterligare 300 iE Menopur igår o Orgalutran. Ikväll är det Ovitrelle o Orgalutran t SADE precis som Zinfandel! ringde Globen o fick tala m en supertrevlig kvinna som var säkerhetsansvarig o sååå förstående varför en hormonknarkare inte vill ha problem m muddringen ;) Fick hennes namn o blir det stopp så ska de ringa henne :) Vi får väl se om hon sjunger smooth operator kl 21.30.
    Om går på scenen vid 21.15 sjunger hon Smooth vid 21.50 ;) Åhhh lyllos er som ska se henne ikväll, hade mer än gärna sett henne ikväll igen!! Det är nog Your love is King vid 21.30 och det funkar ju också mer än väl!! Men det Jamaicanska förbandet var väl lite soso....

Snösport: Du får inte känna så med antal ägg, som vi alla vet spelar det egentligen ingen roll. Det bara känns bättre men det behöver inte vara bättre med fler. Visst är det skönt att få några till frysen också och det ökar möjligheten till befruktning med fler men vad är det för garantier. Häng inte upp dig på det! Jag har förvisso fått ut en hel del ägg men inte fasen har det blivit bebis för det så det är inte avgörande alls... Ett praktägg hela vägen är det bästa - det vi alla söker efter! Hjärta 
  • Zinfandel

Spears: UNDERBART!!! Bara bana väg för oss andra Skrattande Åhhh vad glad jag blev!!!!! Skrattande GRATTIS!!!

• Zinfandel

Jag fick också akupunktur före & efter ET hos min förra akupunktör och vid andra tillfällen på just den punkten du nämner Snösport. Akupunkturprofessorn jag går till nu har aldrig satt på den punkten (utdrivande) och säger nononono till behandling om man kan vara gravid, alltså inte efter ÄL/ET och för säkerhetsskull ger hon inte heller efter ÄP. Sen vet jag att det finns svenska akupunktörer som ger behandling mot gravidillamående och under graviditet och det är väl andra punkter. Eftersom jag inte lyckats de gånger jag fått akupunktur efter ET och eftersom jag hyser stort förtroende för min kinesiska läkare så litar jag på henne denna gång Flört Säkert likadant där; fråga 10 och få 10 olika svar...

Och som svar på en tidigare fråga idag så jobbar jag inte dagen efter ÄP mer än lite hemma. 

Snösport: ska du ta varierande doser Levaxin varje dag?! Dosen meddelar ju hypofysen hormonutsöndringen, blir det inte knas då, eller...?! 

• Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-05-10 17:25:12 följande:
    Inanna, jag tycker det är riktigt spännande att vänta på din icke mens jag. Du ska se att den inte dyker upp av väldigt goda skäl Drömmer
    Följer också utvecklingen med stooor spänning!!

Hörde Chichisita av sig efter sitt VUL...?
  • Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-05-10 18:42:49 följande:

Heja lite på mig så kanske min önskan om ett mirakel blir uppfylld Skrattande!
    Kan du tro att jag gör!!!! Skrattande
  • Zinfandel

Grattis Fruttan till bra resultat!

Hönan: hoppas det går bra med sprutan ikväll, Sade går ju strax på...

Tack för alla lyckönskningar imorrn, börjar så smått gå in i min bubbla nu.. Tog ett ÄL-test innan och det var såklart fullt utslag, livmodern är tung & värker och bröstvårtorna är vrålömma så det är verkligen dags!  Om 12 timmar är det in i dimman {#emotions_dlg.djavulsk} 

• Zinfandel
    turlid70 skrev 2011-05-10 20:48:40 följande:
    Jösses vad saker det händer, har jag glömt någon? Det kommer att gå super för er alla. Håller tummarna och väntar på rapporter Glad.
    Hur går det för storruvaren själv, TS och The Leader Of The Pack då..?! SkrattandeSolig
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?