• Veronica1

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Suck, imorse var det lite blod på trosskyddet Rynkar på näsan. Helt övertygad om att det är kört!!! Nu lägger jag ner det här, tror inte vi orkar nåt mer!
    TD på fredag men det känns meningslöst!

Sköt om er!

Kramar

• Veronica1

Välkommen hit Kärlekens gåva & Maryhe :) Intressant att läsa om olika erfarenheter, vad mycket olika vi alla går igenom.

Snösport: Vilka dikter, Underbara!!! Jag skriver oxå en hel del dikter, så det är kul att läsa andras.

Jag var upp i morse & tog progesteronet, kändes helt meningslöst men det är väl bäst att man tar de sista som är kvar, har 2 kvar nu. Kommer lite brunt, vill som inte komma igång riktigt.

Har funderat mycket på Ludmila i Sundsvall som ni skriver mycket om. Hur kommer man i kontakt med henne??? Jag bor ju bara 18 mil från Sundsvall.

• Veronica1

Haha :) det är så roligt att läsa allt ni skriver, så sköna inlägg!!! Härligt med humor, tur att man har humorn kvar iaf :)

Jag testar oxå imorgon, blir det negativt så blir det nog inte bara 1 nubbe till sillen ;)

Vad är det för nr till Ludmila?

• Veronica1

Vårat sista IVF & det gick åt helvete!!! Nu finns det varken ork eller pengar till fler försök. Vad kan det ha varit som kom på papperet igår när jag torkade mig, nästan lika stor som en vindruva. Den var blodig & en vit hinna runt den, mycket märkligt... Vet någon vad det kan ha varit???

Kommer att ta en paus från FL nu, men kommer att vara inne & läsa hur det går för er andra!!!

Önskar er alla mycket kärlek & all lycka <3 Sköt om er!

Kramar

• Veronica1

Inanna: Lycka till imorgon :) ska hålla tummar & tår hårt för dig! Det kommer att gå bra, men jag förstår att du är nervös.

Tack alla ni andra för era svar! Det här är verkligen en underbar tråd, ni är toppen på att stötta & finnas till <3 Underbart!

Jag har iaf pratat med en barnmorska på KK, jag berättade om den där där konstiga "klumpen" som kom ut i lördags. Hon tyckte att det lät som att det skulle vara gulesäcken, att jag kan ha varit gravid men bara för en kort stund... Hon hade inte nån riktig förklaring, hon sa bara att hon suttit på sin stol länge & att det var lättare förr då hade hon svar på det mesta men nu hade hon varit med om så mycket vad det gällde graviditeter så hon sa att nästan allt var möjligt. Men det som är märkligt i allt det här är att det här hände oss för lite mer än 2 år sedan, men då var det en större "klump" & det var innan vi hade börjat med IVF. Vi har manlig faktor, så nu blir man ju lite fundersam, finns det möjligen en liten chans??? Vågar inte hoppas, men tänk om....

Sköt om er alla underbara, ni är fantastiska!!!

• Veronica1

Va härligt med era mini & microruvningar :) Trist att det inte blev nåt Zinfandel, men det är bara att köra på!!!

Turlid: Härligt att höra att du mår bra, hoppas & håller tummarna för dig att allt kommer att gå bra hela vägen...

• Veronica1

Håller tummar & tår så hårt jag kan för dig idah Inanna :) !!!

Bra att ni gjorde en anmälan, kan inte fatta hur man kan vara så elak som den där den människan var, snacka om att ge sig in & kommentera något som hon inte har en susning om... Fy vilka människor det finns! Men nu är vi nog av med henne, tack & lov.

Fortsätt vara starka för ni är underbara!

Tack för en härlig & kunning tråd

• Veronica1

Inanna vännen, jag vet inte vad jag ska säga, finns inga ord i världen som kan trösta nu... Jag är så ledsen för ER skull. Vi trodde på dig! Livet är så orättvist! Tänker på dig! Sörj & kom tillbaka med nya starka tag.

Kramar

• Veronica1

Oj oj oj vad mycket intressant läsning jag har framför mig Glad, undra hur jag ska hinna med allt ni har skrivit! Jag får lägga undan boken på kvällarna & läsa här ist Glad. Hoppas att allt är bra med er allihopa i sommarvärmen, vilket underbart väder det är Solig. Synd att man sitter inne, men i em ska jag ta med mig mina brukare ut så vi får lite sol på oss, kanske lyxar till det med en glass.

Nu är det så att jag har en fråga till er, ni har så mycket klokt att komma med. Fick tillbaka 2 embryon den 6/6 & den 24/6 så testade jag negativt , men hade en konstig blödning & den 25/6 så är jag ganska säker på att jag hade ett missfall. Nu är det så att jag har till & från lite ont i nedre delen av magen, ibland hugger det till på sidorna & ibland känns det i hela nedre delen av magen. Vad kan det vara???  Känns iaf olustigt Rynkar på näsan.

Ha det gott!

• Veronica1

Snösport: Trist med minus, men du har så skön inställning så det är bara att köra på igen... Glad med din inställning så får ni nog till det snart!!! Hoppas så för din skull!

Kalimero: WOW, nu är du på G Glad Härligt! Ska hålla tummar & tår för dig på måndag!

Trevlig helg alla kämpar tjejer {#emotions_dlg.flower}

Nedräkning nu, en vecka kvar till semester.......

Kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?