Inanna: Lycka till imorgon :) ska hålla tummar & tår hårt för dig! Det kommer att gå bra, men jag förstår att du är nervös.
Tack alla ni andra för era svar! Det här är verkligen en underbar tråd, ni är toppen på att stötta & finnas till <3 Underbart!
Jag har iaf pratat med en barnmorska på KK, jag berättade om den där där konstiga "klumpen" som kom ut i lördags. Hon tyckte att det lät som att det skulle vara gulesäcken, att jag kan ha varit gravid men bara för en kort stund... Hon hade inte nån riktig förklaring, hon sa bara att hon suttit på sin stol länge & att det var lättare förr då hade hon svar på det mesta men nu hade hon varit med om så mycket vad det gällde graviditeter så hon sa att nästan allt var möjligt. Men det som är märkligt i allt det här är att det här hände oss för lite mer än 2 år sedan, men då var det en större "klump" & det var innan vi hade börjat med IVF. Vi har manlig faktor, så nu blir man ju lite fundersam, finns det möjligen en liten chans??? Vågar inte hoppas, men tänk om....
Sköt om er alla underbara, ni är fantastiska!!!