Zinfandel skrev 2011-06-04 07:33:35 följande:
Kattenizze, om några månader tror jag inte att du ens behöver tänka tanken vad du ska lägga energin på haha
Du har nog inte fattat det än, men vet du vad - du ska ha tvillingar!!! Du är i mål, du slipper IVF, du har barnen att lägga energin på!!
Skytten: vår enda fördel i dessa sammanhang är att pengarna åtminstone inte är nåt problem, vi är 40 båda två och har inga barn så vi har hunnit spara på oss. Sen finns det väldigt förmånliga lån, kolla med din klinik. Många här har skuldsatt sig ordentligt, lånat av familj & släktingar, sålt hus mm. Att lyckas på första försöket är verkligen tur, särskilt i vår ålder...
Ha en bra dag alla!
Kattenizzen: Tiden ska gå till tvillingarna. Men förstår dej,,,själv känner jag mej nu lite vilsen på FL ...i gravidtråd för de som lyckas via IVf är det oro...vill flyta med och hoppas det går bra....i gravidtråd för alla har de redan köpt barnkläder mm i vecka 7 och diskuterar varför man inte ska planera barn så de kommer i december....nä har inget att säga utan hoppas bara allt går bra
Vi har en annan dimension men ändå måste man ju få njuta av ögonblicken tycker jag
Boe: superGrattis!!! jag tror du lyckas nu, sp'nnande funderingar du har .