IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
No Ka Oi grattis till dina 11 ägg! Super bra resultat ju, håller tummarna för full befruktningsgrad!
Snösport kul att du är på g och mår bättre denna omgång.
Vad betyder moxa som många pratar om?
No Ka Oi grattis till dina 11 ägg! Super bra resultat ju, håller tummarna för full befruktningsgrad!
Snösport kul att du är på g och mår bättre denna omgång.
Vad betyder moxa som många pratar om?
Inanna, kul att det äntligen är dags för dig, enskild behandling dessutom, låter trevligt!
Själv fick jag då inte någon glad gubbe imorse och hoppas nu att den inte dyker upp heller, inte före fredag, det är väl inte så mycket begärt vad, ingen ÄL stegring först på fredag bara.
Fortfarande ingen glad gubbe imorse, nu är det bara tosdag kvar att hoppa över. Med ÄL-stegring på fredag blir det FET för mig på måndag. Jag hoppas att det blir så, snälla hoppas för mig ni också, jag vill så gärna ruva tillsammans med er :))
5-dagars! Dom ville gärna göra det och gärna för mig. Läkaren sa att det blir färre till frysen men de som blir har 10-15% högre chans till gravidiet. Och dom har inte ringt så det borde gå som planerat.
Turlid, jag har missat något... varför vill du inte ha stegring förrens på fredag?
Jag drömde en sjuk dröm inatt. Jag drömde att jag skulle göra ET själv. Men det var inga små saker jag skulle plutta in. Det var som bollar av ömtåligt nät och dom var 20 mm i diameter, som äggblåsor. Jag fick alla embryona i en burk, där skvalpade dom omkiring i vatten. Jag skulle ta den största sa dom. Men när jag tog i den började den gå sönder. Men in kom den. Så knasigt man kan drömma...
Spännande att det är så många på G i tråden!!! Jag håller tummarna för tjockare slemhinnor, fler äggblåsor, många fina embryon och ÄL-stegring på rätt dag!