42an skrev 2011-08-18 20:23:25 följande:
Hej på er! Läser allt härligt ni skriver nästan varje dag men skriver sällan. Idag måste jag det! Kontaktade CFC före sommaren och pratade med Svend om vad han trodde om våra chanser. Han var hyfsat positiv men ville såklart se alla papper på tidigare försök. Han hann få dem innan sin semester och ville att vi skulle höras av när han kom tillbaka.
Bokade en teltid till imorgon fre, men kom på sen att mensen är på g och ingen tid att förlora. Försökte då tidigarelägga tiden men han har inte varit på plats må och ti.
Bad då att få en tid snarast men jag får inget svar, har mailat 3 ggr denna v för att hinna prata/träffa honom denna veckan för att inte missa mensen/ev. sprutstart, men jag får inget svar. De har heller inte svarat på tel idag. Och nu kom mensen, vilket betyder att jag får vänta en månad till på start. Jag blir tokig på att vänta, jag hatar att vänta. Jag har uppnått den, i dessa sammanhang, aktningsvärda åldern av 42 år och jag har inte tid att vänta!!!!
![Skrikandes Skrikandes](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-yell.gif)
Men vad kan jag göra, kan ju inte gärna tälta vid deras entré.( fast det är inte långt ifrån). Jag är så frustrerad på allt som stör min "plan". Jag vill inte ha mer mensvärk nu, jag vill ha växtvärk, illamående och svullna ben!!!! GRRRRRRRRRRR
Är det ngn mer som har svårt att få tag i dem?
Kram på er alla (om ngn orkat läsa ända hit), ni är så duktiga allihop. Ni kämpar fantastisk!
Hej,
Jag går på CFC och har faktiskt aldrig haft problem med att få ta tag i dem. Efter mitt VUL idag ringde jag dit för att leverera rapport och då var det Svend själv som svarade...
Mitt tips är att ringa istället för att maila och var gärna lite påstridig. Och vem vet kanske är det Svend själv som svarar...
Lycka till!