IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Kram till dig och lycka till!!!
Men vad spännande Slemmis!! Vilken dag är du på nu?? Bengalen, jag är nyfiken hur det gått för dig! Vi4, jag mår bra. RD 5 idag. Undrar hur det kommer gå. Har mycket svårt att tro att det ska vända nu och att vi ska få medvind...
Tack Myran! Detsamma önskar jag dig! Grattis Vickan! Lutinus kan inte göra att ett grav test blir falskt positiv. Så du är gravid!!
Skit Bengalen, vad tråkigt att höra. Är det något ni alla gör tempar er under ruvningen?
Bengalen, det är så himla sorgligt att det blev minus igen!!
Grattis Slemmis! Härligt! Det är långt till mon testdag men jag kommer nog testa på dag 9-10 om jag känner mig själv. Känner inget direkt. Är på RD 6....
Värk i livmodern hade jag med vid min graviditet. Jag hade "mensvärk" och fick aldrig min mens. Tillslut köpte jag ett grav test på dag 30 i cykeln, alltså typ 4 dagar över tiden och det var tydligt positivt!
Jag ska testa på ruvardag 9 för jag tror att det kan bli positivt då om jag blivit gravid. Visar det inget så ställer jag på så sätt in mig på den besvikelse som komma skall. För mig är det rent psykologiskt bra att göra så.
Lycka till idag, Viktoria!!!
Mary: Jag tar 75 mg Trombyl och fragminsprutor - sen om det lyckas är ju en annan sak...
Hemulen, blir så ledsen att höra hur det blev för dig
Jag har fått jättetydliga ådror på brösten idag, det hade jag inte ens i början på min graviditet med vår son.
Är det en biverkan på Lutinus/progesteron?