• Tuvalina

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Är det någon som vill köpa inofolic plus av mig? Har 39 påsar! Inboxa mig isf.

• Tuvalina

Inofolic är bra under sprutperioden. Det innehåller inositol och folsyra.

Dr D i Athen rek inte att ta fertile xx under sprutperioden vad jag har läst.

• Tuvalina

MissB! Tänkte på dig just! Jag har ju läst att det hängde upp sig för er denna gång. Så himla trist. Blir det nytt försök efter jul då?

Min läkare i Gävle sa till mig att man gärna inte gör långa metoden när man tar Prasteron. Just på grund av att syftet är med prasteron att öka hormonerna och då blir det aningen krock om man ska nedreglera. Men jag har även hört läkare som påstår helt annat när det

• Tuvalina

Helt annat påstår vissa. Hm... Hoppas nu du blöder ut den där slemhinnan ordentligt!

Här är det hemmaförsök som gäller ja, i väntan på äggdonation. Ska ta pergo nästa cykel och lutinus efter ÄL. Vi får se, kanske struntar vi i allt några månader med.

Kram!

• Tuvalina

Halloj!! Är det någon här som har DHEA över och kan tänka sig sälja det? Det är inte till mig men till en vän som beställt det, men det har inte kommit så nu blir hon utan... Inboxa mig gärna.

• Tuvalina

Jag har fått pergotime utskrivet och det var inte alls svårt. Jag får det för att förstärka min egen ägglossning. Jag tar pergotime själv nu och lägger till progesteron i lutealfasen och min cykel är fin och jämn nu!

Munkpeppar och ormrot  skulle jag tagit som komplement till D3 och Omega-3. Bidrottningsgele är säkert bra då det innehåller mycket vitaminer - bland annat inositol men allt är i mycket små mängder så frågan är vilken effekt det har.

• Tuvalina
    Ypke skrev 2013-04-12 10:32:31 följande:
    Åhhhh, Vi 4 - du är gravid!! Fy farao så fantastiskt! Har tänkt på dig mycket. Allra bästa kramar och lyckönskningar från mig (har bytt nick från Victoria71), som numera mest figurerar i ÄD-tråden Finland - håller på med behandling nu och v 19 ska vi dit och förhoppningsvis få fint embryo. Håll tummarna (åh, detta slitna uttryck!!)!

Zinfandel - hur går det för dig? Vad gör du?  
    v 19? Trodde det var v 20, har det redan reviderats?
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?