IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
![Hjärta Hjärta](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Om trägen vinner borde jag snart stå på tur kan jag tycka...
Grattis Boombabymamman!
(Bombaymamman läste jag först och blev nyfiken på om du gjorde IVF i Indien).
Tummar för dina eskimåer Mamma Gås!
Tjorven, hur har det gått? Hänger inte med riktigt...
Skytten - det där är ju riktigt lovande procent du fått. Det kommer säkert lyckas om du orkar fler försök.
Sushikatten - jag har gjort assisted hatching flera gånger, på Sophiahemmet och i Falun. Det råder delade meningar om det är bra eller inte. På Sophiahemmet menade de att det inte kunde skada i vilket fall.
Kom på en sak jag funderat på, denna gång rann inget ut efter inseminationen. Det har det gjort de två gångerna innan i somras. Undrar varför? Bara de tömde strået med de dyrbara simmarna ordentligt!
Usch Maryhe så frustrerande när det krockar och man måste vänta. Det borde finnas en gräddfil för oss 40+
Men det är skönt att du får allt kontrollerat till skillnad mot här. Vet inte vad man måste råka ut för om man vill göra hystereskopi, jag har velat göra det länge men får alltid nej till svar.
Låter bra med uppladdning inför FET Fjällis!
Vi4 - hinner du spola innan ÄL är det bara bra för att bana väg för äggets vandring.
Lycka till Mamma Gås!
Håller tummarna Mamma Gås!!! Vilken nervpress.
Maryhe, är du säker på att de ska spola? Det gör man vid kontraströntgen och hydrosonografi. Vid hysteroskopi går man väl in med en kamera och tittar? Men det kanske är en kombo du gör?