susmar, låter lovande, tror du de kan få ut några från andra sidan med? Har du haft så förut?
ToM, låter bra att gå på magkänslan
Anne, hoppas det gått bra idag, jag ska kolla din blogg!
pp08, härligt med FET så snart! Håller tummarna hårt nu!
Slemmis, roligt att höra ifrån dig! Skönt att allt ser fint ut!
Själv var jag på mitt planeringssamtal igår. Det gick rätt bra. Läkaren har även Falun som samarbetsklinik och sa att om jag skulle gå över dit så skriver hon ut Prasterone, men då vill de mäta AMH före och sedan ska man äta det i 2 månader och nytt AMH-prov. Om inte AMH har hökjt så fortsätter man inte med Prasteronet., för då är det ingen anledning att tro att det gör någon nytta. Känner ni som går i Falun igen det? Hur som helst så sa jag då att jag ätit DHEA i 2 månader på eget bevåg. Jag undrade om hon då kunde tänka sig att skriva ut det ändå, men hon ville inte göra det om jag fortsätter på CvL för det är ingen behandling de tror på och hon ville förstås inte göra det ändå. Det är iofs bra att hon "står för sina behandlingar" som hon uttryckte det. Det blir för långt och bökigt för oss med Falun och nu kan de ju ändå inte mäta före och efter, så jag fortsätter som jag tänkt.
Vi diskuterade preparat en del. Om någon minns det så funderade jag över att jag först hade långa metoden med Puregon, fick 3 st kassa två-celliga men blev gravid (som blev mf) vid byte till kort metod och Menopur så blev äggen fler och finare men ingen graviditet. Fjällsippan sa att hon hört att man ändå rekommenderade det preparat man blev gravid med, så vi pratade en del om det. Vi tror nog på Menopur ändå, men hon skulle diskutera med Cvl. Vi kör också först i v40 eftersom min man är bortrest lite oroväckande nära tänkt ev ÄP om vi kör nästa cykel. Så nu är det bara att vänta.