IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
pp08: Grattis till ett fantastiskt bra resultat. Jag är också nyfiken. Gjorde du/ni något annorlunda den här gången?
pp08: Grattis till ett fantastiskt bra resultat. Jag är också nyfiken. Gjorde du/ni något annorlunda den här gången?
(fast ni söderut har väl säkert våren för länge sedan... men ni kan väl vänta lite.... snön på åkern utanför har minskat men den är inte borta ännu tyvärr).
linköping: Förlåååt. Jag trodde att jag hade lagt till alla men det var som jag sa, det blev missar. Nu kan du komma in till mig.
Hoppas att din mens dyker upp snart!
Själv testade jag med Clearblue Digital i morse och det var Inte Gravid. Jag förstod det, ni vet det där att man bara VET utan att veta. Kroppen säger det. Jag fick en ordentlig blödning igår som håller i sig. Så nu kastar jag hormonerna och vilar upp mig ett litet tag och tänker på annat, så får vi se vad som händer. Ett läkarbesök ska i alla fall bokas innan vi lägger en krona till på behandlingar.
Tjorven: Jätteskönt att du fick veta vad som var fel.
MissB: Då hoppas vi på att det omvandlas till ett plus inom kort.
Ha en fin helg allihopa.
Ikväll blir det rödvin hos Sunseed.
Söte! Tack för att du sprider lite gravidbaciller här i tråden och ett stort grattis till lilltjejen.
Gravid? Men inte får man sånt sekret då? Googlade lite och man kunde få segt slem som blir slemporppen, men det skulle inte kännas på utsidan stod det.
Så gravid, nja det tror jag inte då allt blev pannkaka med sprutor och blåsor som växte i raketfart och som lossade av sig själva (igen). Får väl ta och testa iaf för att vara säker. Det är väl 2 veckor sen jag var till gyn och hon såg att blåsorna var öppna.
Men gravid? Nu blev jag nästan lite, jättelite, superlite, pyttelite hoppfull. Möjligheten är ju mikroskopiskt, men mirakel har hänt förut
Återkommer.........