mirakel skrev 2011-03-09 20:10:34 följande:
Zimfandel: :D Ålderdomshemmet. Jag, gammal ?? Baahh! ..... men klart man blir lite fundersam.... Men jag ska absolut tro på mig själv! Det ska vi alla!!!
turlid70: Går ni oxå där?? Jag hoppas på att de vet vad de gör! :) Hittills verkar de bra!
De är 21,14 o 9.... så jag ska ju bara vara så jäkla glad o nöjd... kan jag känna när jag läser här o på andra trådar! och det ÄR jag!
Men min nuvarande sambo och jag (som varit tillsammans i 7 år o verkligen är soulmates) VI har inga tillsammans.... och Vi längtar oerhört ....
(Hoppas det inte blir en "nagel i ögat" för er som hoppas på ert allra första!)
Aha du, låter bekant! Jag har också 2 barn sedan tidigare, 20 och 16 alldeles strax, men är omgift med en man som jag är tillsammans med i 13 år snart. Jag är förstås oerhört tacksam för mina barn men vill så gärna ha ett till med min man, han har inga sedan tidigare. Vår IVF resa började förra året, fast vi gjorde första utredningen 2005 på Sophia hemmet. Hann precis med en behandling på Huddinge innan jag fyllde 40, så nu har vi bokad tid på CvL om jag inte blir grav nu, ruvar nämligen på ett upptinat 2-dagars ägg nu. Hoppas förstås att det går vägen, annars ger vi det en chans på CvL.