IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vi kör våra barnvagnsrullatorkombos på stan i ett härligt race !
Vi kör våra barnvagnsrullatorkombos på stan i ett härligt race !
Fjällsippan - Härligt att du snart är på gång igen med nästa FET !
Snösport - Kanske hormonerna gör att mensen blir försenad. Det blir ju lite chockartat för kroppen att spruta in en "överdos" av FSH. Hoppas den kommer snart! Blir så imponerad av din sportighet. Du är så härligt aktiv - raka motsatsen till mig! Blir lite peppad att komma igång med åtminstone långa promenader senare i vår!
Oceanney - Stort grattis till dottern Emma! Många kramar !
Turlid - Grattis till ruvarstatus! Vad skönt att ägget klarade sig och att du nu faktiskt snart kan vara gravid !
Hej alla! EGO-udate: Jag kan skriva under på konstig kropp för första gången i mitt liv förutom kraftigt ökad vikt efter alla hormonsprutor för ett år sen. Efter missfallet i november har jag haft två menscykler på bara 28 dagar (har normalt 29-31) och mindre värk än vanligt (brukar ha mycket mensvärk, det kan variera i antal dagar och intensitet men alltid värk )men det gjorde mig inte så orolig som imorse när jag fick mens redan på rekordtidiga CD 26 och mensvärk igen. Hoppas verkligen inte att jag börjat få kortare menscykler nu bara för att jag är 42 och tänk om detta betyder att min äggreserv minskat. Hoppas allt jag kan att det bara var en tillfällig knascykel! Nu är jag jätteorolig för hur behandlingen ska gå. Jag ska börja med sprutorna på onsdag och spruta i fem dagar innan det är dax för VUL. Vill ju inte att min läkare ska få rätt i att det nästan är omöjligt för en 42-åring att bli gravid !