-
Jaa, tack!! Jag sprudlar idag, sedan har jag lärt mig av alla er starka kvinnor här inne att imorgon kan det vara dags att gråta. Det gäller att grabba tag i alla härliga stunder och riktigt njuta av dom så att man laddar för att klara av eventuella motgångar. Today the sun is shining.sushikatten skrev 2011-02-16 21:25:57 följande:Sunseed: Underbart resultat! Förstår att du sprudlar av glädje!
-
Tack tack tack!
Nu har jag en fundering här. Jag har inte varit så här förkyld och dålig på säkert 15 år som jag är sedan ET. Jag har legat hela veckan. Det känns som ungefär världshistoriens sämsta vecka att ligga förkyld och hosta och snora. Dessutom har magen brakat samman totalt.
Är det någon annan som haft så efter ET? Är det liksom någon reaktion på allt? -
Jag tar ingenting här. Törs inte ens ta Alvedon fast det säkert skulle kännas hundra gånger bättre. Då hoppas jag att det är ett tecken på någon som vill fästa - för jag är A L D R I G så här förkyld någonsin. Nu är det ju rena sommaren ute, bara -10.Zinfandel skrev 2011-02-17 07:59:46 följande:Eller för att det är snorkallt och full vinter..?! :) Skämt åsido. Kroppen sänker ofta immunförsvaret när den blir gravid för att ta emot det nya i kroppen och man reagerar då ofta med att bli förkyld, ett bra tecken alltså! Kom ihåg att inte ta Ipren osv och var uppmärksam på om du har feber.
-
Så hade jag också mellan ÄP och ET. Kroppen är bra knepig just nu.Thuleslapper skrev 2011-02-17 08:00:17 följande:Nja....
Jag har fått värsta förstoppningen och går och fiser som attan sen ÄP......
Förkyld har jag inte blivit.
Men alla reagerar ju olika -
Får man äta Alvedon? Så fort jag ändrar ögonrörelse så spränger huvudet så nu står jag inte ut. Om jag ändå måste ligga ner och vara sjuk så vill jag kunna surfa eller se på tv eller läsa.
-
Om det beror på sådana positiva saker så får man stå ut. Jag blev så paff då jag aldrig blir så här förkyld och har så aldrig blivit sedan jag började vistas mycket utomhus i skog och mark. Men om det är något sådant som händer just nu så blir det hela lite mer logiskt. Jag tänkte först om alla mediciner man har tagit kanske sänker kroppen totalt - men det får hellre handla om den lilla blastisen. :Dpp08 skrev 2011-02-17 10:19:25 följande:Sunseed: förmodligen håller din kropp på att ta hand (= INTE stöta bort embryot) och är därför inte lika alert mot din förkylning.
Jag har varit jätteförkyld i över en vecka nu, men testade positivt förra veckan. Jobbigt att må så dåligt när man vet att det finns något litet som växer inuti -
Min mage är helt åt andra hållet liksom...
-
Åh - hoppas Snösport! Men vad är Assisted Hatching? Det låter som att man hakar fast något...
Det är väl klart att inget ska till frysen - det ska lyckas den här gången förstår du väl!
-
Tack.Zinfandel skrev 2011-02-17 14:07:44 följande:Alvedon är ok men max 4 st/dag.
-
Häftigt. Tänk vad dom kan..... Om det tar sig med en, vet man vilken av dom som man har AHA:at på, eller hur man säger? (förutom att du ska ha tvillingar såklart).Snösport skrev 2011-02-17 14:14:32 följande:
Snösport...fortsatt förklaring på min ovanstående som gick i tryck innan jag visste det AHA: jo de skrapar lite på skalet så det lättare ska spricka om cellerna vill vidareutvecklas. De har enligt forskning inet på om det hjälper eller ej än fattade jag det som men hoppas