• Cice

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

germany skrev 2012-07-21 09:33:05 följande:
    Fjällsippan - Onödigt att ÄP slutade som det gjorde för dig. Men vi håller tummar för att det ägg som ändå kom ut, det finns fortfarande chans och huvudsaken du kommer till ET, då har du verkligen chans till din bebis.

Anemon - Ruva i lugn  & ro och vad bra att du känner dig positivt inställd till dina små Druttisar Skrattande

Hjärta Jag håller med germany..

Lycka till  tjejer..Solig  
  • Cice

germany.

Det är mycket billigt med DHEA, jag har köpte 50 mg, hos   vitabase.com  

När man köper två, man får en köpt.   

Om du har bråttom och behöver en eller 2  Burk DHEA, du kan köpa av mig för samma pris , 

DHEA (50 mg)
    50 capsules by Vitabase
    Only $9.95 Save 33%
    Promotes DHEA levels, which naturally decline with age. May promote sugar metabolism to energy. Supports general health.

• Cice

hahahaha. Förlåt germany

Jag blandade ihop det...... Det är så många mediciner som man använder nuförtid, jag blir snurrig. hahahaha.Solig.

Jag har Prezolon hemma,  men här i stugan har jag några förpackningar.

var snäll och  inboxa mig  din adress, jag  lånar  två paket till dig.

Nu är det dags att plocka lite kantareller, och bär .  Svärmor  skratta   när man prata med en tyst data, kkkkkkkk             

• Cice

Inanna Li skrev 2012-07-21 12:12:13 följande:
    Fjällsippan - Håller tummarna för att det är ett guldägg! Stor kram Hjärta!
     {#emotions_dlg.flower}
    Inanna Li skrev 2012-07-21 12:13:04 följande:
    Callimero - Lycka till du också Solig!
    Hjärta Lycka till Er !

• Cice
    callimero skrev 2012-07-23 12:39:48 följande:
    Nej det är ingen idé med bara en follikel. Känns hopplöst just nu.
    Callimero, jag lider med dig.Gråter
    Fjällsippan skrev 2012-07-23 15:04:42 följande:
    Är på tåget tillbaka till Sverige med en fining i magen. Tack återigen för era tummar!

Grattis  Fjällisippan,  jag håller tummarna för att det blir det allra bästa resultatet av ägget! Heja, heja   Solig!
  • Cice

Hej Tuvalina

Jag har varit med en IFV, och jag använde samma dos som du kmr använda..

När jag visade mina papper till Dr.d   , han tycker att  det var för högre dos på en gång, och man ska överväga

att ändra dosering fram och tillbaka för att ser hur kroppen reagera.

Jag   försöka att bli gravid på naturlig väg kanske resten av detta år.

Jag har skickat mina papper till  CFC i DK  och frågat efter deras förslag till en  bra behandlingsplan..  .  CFC 

använder de olika strategier baserat   i enligt med historien för den patient... Jag menar det kan vara olika från

personer till personer.

Jag  tycker om Dr. d resonemang , och om  jag  inte lyckas på naturliga vägg, jag fundera på att göra IVF med

Dr.d i Athen.  Jag tror att det blir bra kombination IVF med imunobehandling...

Lycka till   

• Cice

Germany

Mitt AMH värdet har höjds en hel de, jag har dubbel så mkt som förra gång och lite till  Solig.

Jag vet inte om de beror på Akupunktur, Zonterapi, Yoga,  DHEA, Noni ( Morinda Citrifolia , He Shou Wu, Q10,

don Quai, omega 3, Fertile xx ,  BDG  , Eller hela TCM , mmm.. Jag  har lovat mig själv att jag kmr  inte  äta nött

på ett bra tag... Jag tror att  äta enligt TCM kmr att ta död på mitt social liv , usch...

• Cice

germany skrev;

Cice - Oj, vilken härlig känsla att ditt AMH-värde har ökat! Hoppas att du blir gravid den naturliga vägen i sommar / höst med hjälp av Dr D. Annars så är ju IVF en bra plan tycker jag och wow att göra den nere hos honom i Grekland! Cool

Tuvalina Skrev;

Cice, jättekul att höra om ditt AMH värde!! 

Tack tack. Det känns faktiskt bra .tack. Jag hoppas att jag är på rätt väg nu.

Jag läste att Akupunktur i kombination med örter, också kan påverka AMH ... Min akupunktör har varit mycket snäll mot mig och hjälpte mig mycket, men jag gillar behandlingen av zonterapi mer än akupunktur.

Zonterapi är avkopplande och underbar. Jag sover alltid under zonterapi. Jag vill hellre gå i zonterapi två gånger i veckan, men enligt "The infetility  cure, by R. Lewis" när personen har är mitt problem, "kalla  underliv " det  är akupunktur ska jag gå 2 gånger i veckan , usch...
     Det viktigaste är resultatet, och oavsett vilket sätt jag behöver gå Solig 

• Cice
    Hej{#emotions_dlg.flower}

Jag skulle stark rekommendera DHEA, eftersom jag har använt det i ca 106 dagar.

Jag mådde lite konstig i början, men sedan allt ordnade sig, jag har fått bättre ÄL känningar, blivit  starkare, bättre

sömn, mkt finare slemhinna sekret, fått  bättre hud på köpet, och bäst av allt  mitt AMH har  har mer än dubblats.Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}

Jag kmr att knapra på ett tag till och jag ser framtiden an  med tillförsikt  Drömmer
     .
    Lycka till allihopa   Solig
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?