Hej alla,
Ja, nog kännes det som många här inne har haft motgångar, inte många som har plussat i år, trist. Vi får hoppas på nästa år. Mina känslor åker upp och ner, ibland är jag hoppfull och ibland inte alls...., kanske blir det inte fler bebisar... Nåväl, än är hoppet inte ut, känns bara väldigt motigt just nu. Och dyrt är det också. FET kostar runt 11000 kr och ET runt 27000 kr, och vad är då chansen att lyckas, 10, 20, 30 eller 40 %? Efter några dagar så vet man svaret, antingen jippi världens gåva eller så deppar man ihop och tänker, ja där rök 11 eller 27 tusen upp i rök. Alltså inga garantier. Hoppas det vänder nästa år, att 2011 blir vårt år.
Riita, hade precis som du blödning från första ruvdagen..., trist. Men man kan tydligen blöda om man kör stimmulerad cykel, vilket har att göra med medicinerna progesteron och progynon. Inte blir man glad av dessa förbaskade flytningar, anting rosa, röda eller bruna..., Håller så klart tummarna för alkoholförbud den 8, alltså lycka till nu med plusset -:).
Varje dag, dricker jag frivilligt 2 koppar äcklig kinesmedicin. Kan inte förstå att jag gör det. Vet inte om jag tror på sådant, är naturvetare, men man vill så gärna, så vad gör man inte för att få ett litet knytte. Skall även gå på akupunktur, har gjort det tidigare, och det känns rätt skönt efteråt. Men gud vad dyrt det är... Antingen hjälper det eller så är det väl så att det är plånboken som blir tunnare...och jag tjockar pga av alla mediciner man stoppar i sig vid IVF.
Vi hörs nästa år Nya tag och nya plus
Till alla som är gravida, lycka till, hör görna av er och berätta, det ger hoppa till oss, iallafall till mig.