Turlid: De symptomen låter bekanta
. Väntar på spännande fortsättning!
Akupunktören känner på pulsens vågor, säger hon, vet inte hur jag ska förklara. Hoppas din akupunktör förstår.
Jag plussade först 14 dagar efter äggplock, dvs då ägglossning skulle varit så tro inte på stickan om den säger -icke!
Underverket: Tack! Ja, jag fyllde 40 i somras. Har en dotter på 4 och har försökt få ett syskon i över 1,5 år utan att veta varför det inte går (mer än ålder).
Inanna: Tack! Jag har inte förstått det riktigt än och vågar inte tro att det verkligen ska bli nå´t (av Moshi och Koshi). Så mycket kan gå fel längs vägen har jag fått erfara här på FL. Varför skulle inte jag drabbas av något av allt man läser om, osv? Samtidigt blir man så tacksam för dottern vi har och försöker njuta av varje stund tillsammans och aldrig ta något för givet. Om man (=jag) ska se nå´n nytta med denna väntan och besvikelser så är det väl just detta...
Har vågat mig på att börja cykla till jobbet igen, känns så skönt att röra sig och jag sover mycket bättre också. Igår fick jag promenera en bra bit för att bussarna hade slutat gå och jag fick så ont i magen för varje steg. Det var på en punkt där jag känt "drag" tidigare så jag antar att det har med Moshi eller Koshi att göra. Försökte gå så långsamt jag kunde med men det gjorde ont ändå. Det slutade direkt när jag stannade till vid nästa hållplats, ca 15 min promenad, totalt. Känns inte som det är möjigt att träna ens ett step-pass om det blir såhär.
Hade visserligen ätit glass på middagen jag kom från, något som akupunktören varnat mig för. Hoppas det "bara" var därför.
Hoppas alla mår bra och snart är det helg!