IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Eviglängtan - Har hälsat Li och Lo från dig !
Eviglängtan - Har hälsat Li och Lo från dig !
Spears - Tack! Håller tummarna allt jag kan för att din mens ska komma nu!
Eviglängtan - Tack! Intressant det där om hur klinikerna resonerar om att odla vidare. Jag kan tänka mig att min klinik kanske inte hade odlat vidare alls från min omgång om jag haft fler halvbra/halvkassa befruktade ägg på dag 2 eftersom dag 5 den veckan skulle blivit lördag och då har de vanligtvis stängt. Då kanske de inte vill åka till labbet bara för att chockfrysa in embryon.
Snösport - Hoppas mensen håller sig borta och att det blir ett bra besök hos mirakeldoktorn.
Mia69 - Lycka till med ÄP på onsdag. Hoppas allt ordnar sig!
Hönan - Nej, vad tråkigt! Men håll ut till TD innan du ger upp! Om du har i frysen kan du nog göra FET i april. I alla fall om du ska göra det ostimulerat.
turlid - Grattis till utslag på ÄL-stickan! Det är nog alldeles utmärkt att köra i kväll med eller utan lila string ! Det jag vet angående ÄL är att det egentligen är bättre att ha sex dagarna före ÄL-utslag än efter då omslaget ibland kan komma väldigt sent. Då missar inte de små simmarna ägget!
Hönan - Tror att du hinner med en behandling innan kliniken stänger. Ta det lugnt fram till dess. Jag kan relatera till ökad vikt av hormoner. Känner mig själv som en uppstoppad korv och skulle gärna klä mig i ett tält eller en sån där "one piece suit" som ser ut som en rymlig pyjamas med plats för magen! Klart att det finns hopp för oss alla så länge vi producerar ägg! Här ges inte upp!