• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Hönan, vi har varit på en första konsultation i Barcelona. Mkt bra!

• myran6801

Fjällsippan, vilken positiv info du delar med dig av! Underbart! Har en fråga ang när man ska ta levaxin. Jag har hört att man inte ska ta den med mjölkprodukter därför tar jag 2 h efter frukost. Sa din dr något om det?

• myran6801

Fjällsippan, du kan väl fråga din Dr om mjölkprodukter påverkar effekten av Levaxin. Tycker personligen att jag märker skillnad när jag tar det ett par timmar efter min frukostfil.
    Vad för ordination har du fått fr CFC?

• myran6801

Skytten var det du som frågade om Tomas på CvL? Jag har glömt att svara dig. Men jag hade honom vid ett försök och jag tyckte han var jätte bra. Sympatisk och lyssnade och förklarade bra. Lycka till!

• myran6801
    Skytten skrev 2012-03-23 10:54:10 följande:
    Så var det över. Nästan. Min resa här i ivf-svängen tog just troligen slut. Det ena ägget klarade inte upptiningen och det andra ser inte ut att klara sig heller men de ska odla en dag till. Men jag känner att det inte kommer att gå. Och jag undrar om det är så bra att sätta in ägget en dag senare med tanke på att det skulle in i dag?
    Känns rätt tomt nu. Och alla prover, alla akupunktur, allt jag gjort var plötsligt förgäves.

Nej men vännen inte är det kört ännu!!!! Nu håller vi tummarna att det andra embryot är en liten fighter som flyttar in hos dig imorgon. Här kommer en stor styrkekram. Hjärta
  • myran6801

Härligt Zin!!!!! Grattis till start!!!! Nu ska du se att det kommer gå hur bra som helst! Kram

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?