• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Eller förresten, fel av mig, jag följde A Beers råd, Prog 48 h efter ÄL!

• Zinfandel

Jag börjar undra om inte alla IVF ger dessa bakterier, de flesta verkar ju få det efter ett par-några ÄP......

• Zinfandel

Det ter sig mer och mer normalt nu... Läser om alla studier som bevisar sambandet mellan BV & MF Rynkar på näsan Varför i h-e tar inte klinikerna det på större allvar då?!?! Tips! Finns specialtamponger för er nymedicinerade.

• Zinfandel

Haha Snösport, du e go du Tungan uteKyss Sitter och läser dikter så att du kan lägga ut några här idag!

Fjällsippan skrev 2011-06-20 22:55:47 följande:
    linköping och syskon nu: nu har jag inboxat er. 
     Ja tack, gärna jag också! 
  • Zinfandel

Ja så var det bokat tid hos min "gamla vanliga gyn" nu då. Får se vad man kan lura honom till för prover och annat intressant Oskyldig Funderar på ett bra upplägg Flört

Mamma Gås: men om BM säger så nu, borde hon inte sagt det före de andra försöken..?!

Snösport: den dikten blir bara mer och mer talande, bara bättre & bättre Hjärta Du kan gott köra en till Flört

• Zinfandel
    Mamma Gås: åhh vad söt du är Skäms Tack, vad  gulligt sagt! Jadu, det är kunskaper jag var lyckligt ovetandes om för drygt ett år sedan... Men jag läser vidare, och detta är ju bara före grav - tänk när jag nått till graviditet som det ska plöjas info då!!! Sen kommer ni vara supertrötta på mig Flört

Veronica: stor kram Gråter men det är ett par dagar till fredag...

Inanna: håll ut, det kommer gå jättebra!! Det är ju one for the road Skrattande Frågan är snarare: är det en eller två?!

Fjällis: hääärligt att följa din ruvning!! Jag tycker också det är mer spännande med en ruvning au naturel, nu kan man ju känna efter på riktigt..!! Jag tar dock 1 prog/dag så helt äkta är det inte Flört

Snösport: Pulsatilla..?! Skrattande

Kalimero: Ja, vad märkligt att man inte bara kör all in nu, så att säga... Vad finns det att förlora liksom... Och blir det två, så vem blir ledsen?!? Jag hade börjat testa på CD8 om jag varit du, det gör jag ofta hemma för att vara på den säkra sidan, då kan man dessutom följa stegringen.

Enya: ja tack till artiklar!! 
  • Zinfandel
    Min tur: nu är det inte min avsikt att göra dig orolig men för att du inte ska behöva vara orolig så råder jag dig att ta reda på fakta själv om ditt TSH. BM har överlag otroligt & oacceptabelt dåliga kunskaper om fertilitet, IVF & immunologi och jag hade inte litat på det. Ett högt tsh är aldrig bra oavsett vad andra värden (vilka?) säger. Googla, läs på FL, rådfråga en läkare och helst en endokrinolog. Nöj dig inte med BM.
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?