IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Germany, det kanske är första gången du har ÄL sen senaste IVF? Jag tänker att det mycket väl kan vara så att det blev rejäla känningar på grund av den orsaken + DHEA. Det låter rimligt!
Germany, det kanske är första gången du har ÄL sen senaste IVF? Jag tänker att det mycket väl kan vara så att det blev rejäla känningar på grund av den orsaken + DHEA. Det låter rimligt!
Bengalen, jag kan förstå känslan du har med fakturan. Låter som att det är otydligt hur det ekonomiskt skulle göras upp utifall det ena eller andra händer.
Vi4!! Suveränt inlägg med precis den fakta jag letade efter! Tack. Zin, Har du varit i kontakt med Mia Lundin? Följt hennes råd? Äter du oralt prog?
Germany, visst är det härligt när man känner tydliga tecken på ÄL!! Jag har också fått mer ägglossningssekret och kan känna när jag har ÄL. Jag hade sekret, + på ÄL test och har efter dag 11 fått grynigare sekret. Allt som det ska med andra ord. Det enda som inte stämmer är temperaturen, vilken har först gått upp efte ÄL och sen bara två dagar efter gått ned Har dock läst att tempmetoden anses inte vara helt tillförlitlig. Hoppas du får trevligt idag med FL-vännen!!
Germany, hur mycket D-vit tar du?
Cathy, när får ni svar på proverna? Hoppas det för dig närmare en tydlig handlingsplan. Har du använt prednisolon under era tidigare försök? Jag mår ok. Går lite upp och ned med allt. Ska börja med Mona mindfulnessövningar igen för att få tag på min självkänsla.
Lycka till Fjällis!!!
Fjälsippan, vilket skit faktiskt att de missbedömde äggens mognad så! Jag förstår om du är både arg och besviken. Särskilt när du hade det på känn med? Vad sa Svend när han insåg detta? Hoppas du kan säga till dem sen att du hade detta på känn och hoppas att det ägget som var moget blir en riktig höjdare!
MissB, kram till dig! Vi4, tack kära du för info. Jag måste fråga, när du hade ÄL på dag 9 -12 testade du med ÄL test då och tempade så att du vet att du hade ÄL? Ja, jag är nog stressad och hade hoppats att akupunkturen skulle hjälpa mig. Ska nog be henne köra lite mer specifikt just för att förlänga Follikelfasen och ta på allvar att jag ska stressa av. Ett led i det är nog att sluta tempa t ex. Stressar inte det dig alls? Tempningen alltså? Härligt att din follikelfas ändrades till slut. Hur ofta gick du i akupunktur?