IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tuvalina: Jag har då aldrig haft ådror på brösten vid mina fem ruvningar.
Tuvalina: Jag har då aldrig haft ådror på brösten vid mina fem ruvningar.
Victoria! Håller tummarna för morgondagen så att du hoppar in här och lämnar ett glatt besked en fredagkväll.
Hoppas, hoppas Victoria!
Hej xx,
Jag fick just höra från liniken att de ville boka in ÄP på onsdag redan nu. De verkade inte tycka att det behövdes göra något mer ultraljud eller blodprov som jag förstod det. Jag tycker dock att det känns väldigt osäkert att inte undersöka hur det ser ut på måndag, särskilt med tanke på att det växte så långsamt förra gången. Då plockade vi ju inte förrän dag 16 (och jag sprutade i 13 dagar).Tänk om de inte har växt till sig tillräckligt och så åker vi i väg till Uppsala med allt vad det innebär.Jag förstår att ni gjort en bedömning av det och jag vet ju att ni är erfarna och mycket kompetenta. Men jag skulle hemskt gärna vilja behålla måndagstiden för ultraljud hos dig! Det är ju en väldigt stor både känslomässig och ekonomisk investering för oss och jag tror inte att jag står ut med den osäkerhetsfaktorn det innebär att inte få se hur det ligger till på måndag. Det går bra att hoppa över blodprovet för min del, jag skulle bara vilja ha en mätning av hur mycket det vuxit. Jag skulle bli mycket tacksam om det går att behålla den tiden.
MVH....
Tuva... Till dig vill jag skicka en stor skopa värme, kärlek och kramar. Jag förstår att det verkligen är jättetufft just nu. Försök må så bra du kan och orkar i dom tuffa tiderna som är. Jag hejar på dig. Och om du behöver prata av dig så vet du vart jag finns. Det är bara att maila.