IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Zin, Hitcher, Anne. Jag beklagar verkligen.
Zin, Hitcher, Anne. Jag beklagar verkligen.
Maryhe: Blev jätteglad när jag läste den fantastiska vändningen i dina behandlingar framöver.
Jag höll på att få hicka när min mens inte kom som planerat dag 24-25 (och nej, jag är inte gravid). Det skulle sinka min hysteroskopi väldigt om den strular nu, för den måste vara borta tills tisdag. IDAG, på dag 27 kom den äntligen. Det var i sista stund kan jag säga. Annars hade jag fått ställa in op. på tisdag.
Är det någon som kan ge lite tips på bra boende i Falun?
Allt är av intresse, dock ej dyra hotell då vi har valt att ej lägga pengar på lyx när vi är där.
Tuvalina - Hoppas du och din käre kan få en fin sommar nu och försöka hitta ny kraft så att ni är redo igen för nya friska försök i sensommar/höst.
Du är den i tråden som jag bara ömmar så mycket för....låter kanske ytligt, men så är det. Kanske för att er saknad över er fine son och det ni fått gå igenom för inte alltför länge sen får en annan att nästan känna & ana hur det känns för er....
Har en bror som miste sin och sin frus yngsta barn i 7:e månaden (i magen alltså), samtidigt som jag testade minus efter IVF 1. Jag kände mig usel som där & då sörjde vårat förlorade plus, medan dom stod där med en betydligt större sorg....Men jag vet att var och en har rätt att sörja sitt, vare sig orsaken är mindre eller större än andras. Tänker i allafall mycket på dig (och din man)
Åhhh, Vad jag skriver på! Herregud! Ni måste bli less på mina långa rader här på FL....
Men nu försvinner jag och kommer inte tillbaka nå mer på ett par dar.
Sköt om er alla!