• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Boe skrev 2011-09-25 13:50:50 följande:
    Nämen fyller Enya år idag! GRATTIS! Jösses vad alla fyller år här i krokarna! Jag har VUL 14 okt (jo 2011) men det känns som 2012 ;)
    Tack tack! Jo vi verkar vara en hel massa septembertöser här Skrattande
  • Enya70
    myran6801 skrev 2011-09-25 13:56:08 följande:
    Då säger jag Grattis till Enya idag!!!! Hoppas du har det strålande! Kram
    Jag mår bara finfint tack. Har varit ut till Hammarskog ett friluftsområde utanför Uppsala och gått en promenad och fikat med några vänner. Jättemysigt. Slingrig väg dit och hem så på hemvägen blev det ett litet spy-stopp...
  • Enya70
    Mamma gås skrev 2011-09-25 16:16:18 följande:
    Enya - Tack det är bara bra, trött som en gris men det beror på förkylningen som slog till igen i lördags. 
    Å ett stort grattis till dig på din dag!!! Vi är några stycken som fyller år nu i krokarna Skrattande 
    Är oxå förkyld... Tack för grattis! Ja vi är ju en hel september-klubb här Skrattande
  • Enya70
    pralinen jessica skrev 2011-09-25 17:06:00 följande:
    Grattis Enya!!! Hoppas du haft en fin födelsedag! Kram!!!{#emotions_dlg.flower}
    Tack snälla du! Jag har det jättebra. Hur är det med dig? 
    Kramar {#emotions_dlg.flower} 
  • Enya70
    Fjällsippan skrev 2011-09-25 17:08:38 följande:
    Hipp hipp hurra på födelsedagen, Enya {#emotions_dlg.flower}!
    Tackar så mycket bästa Fjällis! Hjärta
  • Enya70
    Maryhe skrev 2011-09-25 13:57:24 följande:
    Tack för er omtanke.
    Nu har jag börjat blöda klumpar och det gör helvetiskt ont från och till. Mår inte alls bra idag. Så fort jag reser mig från sittande eller liggande ställning så måste jag stanna till för det snurrar och svartnar för ögonen. Brukar inte ha problem med blodtrycksfall, men tror det beror på att jag sovit dåligt, ätit dåligt och har allmänt kaos inombords. Ja ni vet ju säkert hur man fungerar, rannsakar sig själv om man gjort nåt fel, om man kunde gjort något annorlunda. Men min gynekolog sa att jag måste sluta med det. Det enda det gör är att förvärra. Hon menar på att embryot är så skyddat där inne i sin egen värld,  tom självförsörjande just nu så det troligaste är ett kromosomfel. Men det är svårt att sluta grubbla.

Enya: Grattis på födelsedagen!
    Tack Maryhe för grattis!

Men usch så otroligt jobbigt du har det... Skulle vilja vara där och pyssla om dig och hålla om och trösta. Försök vila och ligga ner och ta det lugnt.
    Jag förstår att du rannsakar dig själv men försök sluta med det. Logiskt sätt vet du att det inte är du som gjort något fel. Men jag vet hur det är, man ältar och ältar.
    Massor med kramar till dig vännen Hjärta 
  • Enya70
    pralinen jessica skrev 2011-09-25 17:15:06 följande:
    Med mig är det finfint, känns dock som om jag sprayat i evigheter nu...
    Brukar mensen bli försenade när man sprayar??? Jag skulle fått min 21 sep..Obestämd 
    Hade ett gravtest liggande här hemma som jag försökte använda igår,
    men det funkade inte...*mummel*... Tänkte att jag ska ringa SU i morgon om den inte har
    kommit då. Kroppen är ett konstigt fenomen...
    Min mens brukar komma cirka 3 dagar sent när jag sprayar. Men ring kliniken imorgon och fråga om mensen inte dykt upp då.
    Förstår att det är segt att spreya. Hoppas du får börja ta sprutor snart.
  • Enya70
    callimero skrev 2011-09-25 17:22:53 följande:
    Grattis på födelsedagen Enya! {#emotions_dlg.flower}
    Tack fina du {#emotions_dlg.flower}!
  • Enya70
    MissCat skrev 2011-09-25 17:25:08 följande:
    Grattis Enya :D
    Tack Miss Cat!
  • Enya70
    turlid70 skrev 2011-09-25 17:30:33 följande:
    Grattis på födelsedagen Enya! Roligt att fylla år nästan samtidigt som sin man :)
    Tack Turlid!
    Jo, det är ju lite praktiskt. Och så fyller svågern imorgon mittemellan oss och svägerskan om en vecka. Lite körigt med födelsedagar just nu Skrattande
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?