Maryhe skrev 2011-09-25 13:57:24 följande:
Tack för er omtanke.
Nu har jag börjat blöda klumpar och det gör helvetiskt ont från och till. Mår inte alls bra idag. Så fort jag reser mig från sittande eller liggande ställning så måste jag stanna till för det snurrar och svartnar för ögonen. Brukar inte ha problem med blodtrycksfall, men tror det beror på att jag sovit dåligt, ätit dåligt och har allmänt kaos inombords. Ja ni vet ju säkert hur man fungerar, rannsakar sig själv om man gjort nåt fel, om man kunde gjort något annorlunda. Men min gynekolog sa att jag måste sluta med det. Det enda det gör är att förvärra. Hon menar på att embryot är så skyddat där inne i sin egen värld, tom självförsörjande just nu så det troligaste är ett kromosomfel. Men det är svårt att sluta grubbla.
Enya: Grattis på födelsedagen!
Tack Maryhe för grattis!
Men usch så otroligt jobbigt du har det... Skulle vilja vara där och pyssla om dig och hålla om och trösta. Försök vila och ligga ner och ta det lugnt.
Jag förstår att du rannsakar dig själv men försök sluta med det. Logiskt sätt vet du att det inte är du som gjort något fel. Men jag vet hur det är, man ältar och ältar.
Massor med kramar till dig vännen