Eviglängtan1 skrev 2011-09-29 12:31:22 följande:
Är här inne och läser ibland, kan inte låta bli – jag bara måste följa er ha ju varit med från början men hoppade av då jag tyckte att dt jag skrev var så negativt.
Även om jag har barn och väntar barn kommer jag alltid att räkna mig som barnlös…, kan liksom inte släppa hela taget.
Vill bara berätta att när jag ruvade kände jag ingenting, fick dessutom rosa på pappret. När det såväl var dags för den stora testdagen fick jag till min stora förvåning ett plus. Kort därefter började jag blöda och tog ett nytt test och det visade något svagare plus än föregående test. Jag ringde kliniken och ville avboka tiden för VUL, men dem tyckte bestämt att jag skulle avvakta. När det så väl var dags för VUL fick vi se två små guldklimpar. Det tog oss 4 IVF och 2 FET. Har alltid fått tillbaka två embryon då jag själv velat det. Det skulle innebära för den som bara får ett tillbaka 8 IVF och 4 FET. På frågan om man/jag vill ha ett eller två ägg, ” give me as many as possible”!!!
Det var inte de gånger som jag fick ut flest ägg och där det fanns en del som kunde frysa som jag blev gravid utan det var en av de gånger som jag faktiskt hade sämst utdelning. Denna gång fick jag tillbaka ett sjucelligt och åttacelligt och se vad som hände – det som bara tycks hända i sagornas värld… Min dos Puregon var också hög 300 IE!
DHEA och Melatonin kanske gjorde susen, vad vet jag?
Hej eviglängtan, så kul att höra från dig. Och så fantastiskt att du väntar twins!!!
Ditt inlägg betyder så mycket för alla som kämpar och kämpar, känner efter minsta symptom, kanske blöder lite osv osv.
Många kramar och hoppas du vill titta in nu och då hos oss