IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Jag tar gärna över lite (ömmande) tuttar
Jag tar gärna över lite (ömmande) tuttar
Fick denna länk av min förra akupunktör!
www.acupuncturetoday.com/archives2005/oct/10infertility.html
Men slemmis, vilken tråd är det där egentligen!? Bry dig inte mer, stör dig inte på omogna inlägg, låt det passera....
Kalimero: jag kör motsatsen, jag har lagt av med alla piller (utom det nödvändiga)... Med tanke på alla piller i år så är det dags för rening!!
Haha, vi får köra den varianten med trilskna män
Syskon nu: jag har slagit dig i långa inlägg och det är intressant att läsa andras erfarenheter! Tycker du har varit jätteduktig, kämpa vidare!
Och vet du vad - i förrgår lärde jag mig att det kan finnas progesteron i hudkrämer och det avråds man ifrån. Tänk, det hade jag inte en aning om, så upplust var jag!!
Fjällis: du har väl sett att de nu erbjuder en lightvariant
www.copenhagenfertilitycenter.com/nyheder/news-110.htm
Men jag för min del tycker Medelhavet & hemmagjort låter bättre
I min värld är det ganska enkelt - antingen så fäster det eller inte....... Det spelar liksom ingen roll om embryona klassas som 30% eller 80% Men vad roliga de är som kallar det "en ny metod"
Kalimero: jag håller helt med. Men vete fasen om vi insatta tycker det är så himla bra reklam, jag tycker tvärtom de förlöjligar sig själva där.. Men för andra är det säkert bra reklam. Jag dagdrömmer ibland om en samtalsgrupp mellan några IVFare, gyn, fertilitetsläkare, immunologer, embryologer och läkemedelsföretag för att få igång en bra och fungerande apparat.
Men det är klart de vill uppnå, ju fler gånger vi bara sätter tillbaks 1 desto mer klirr i kistan hos klinikerna