IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vi4, jag känner också som du. Räcker med tempningen för att jag ska gå igång.. as jobbigt men det är ju inget att göra åt utan bara försöka sysselsätta tankarna med annat så gott det går
Vi4, jag känner också som du. Räcker med tempningen för att jag ska gå igång.. as jobbigt men det är ju inget att göra åt utan bara försöka sysselsätta tankarna med annat så gott det går
Härlig historia Zin hälsa Grattis!
Zin, kan du meddela paketet är på väg? la det på lådan i morse försökte inboxa men jag kommer inte åt hennes box.
Härligt Linkköping! Äntligen <3
Någon som har kontakt med Maryhe å vet hur det är med henne?
Snorpan fy vad tungt. Stor kram
Hemulen, stort grattis
LInköping förstår dig, man blir lätt lite nojjig men bra du gjorde dem och att det va gott :)
Vi 4, bra om blåsorna växer lite långsamt då kommer dom nog bli fin fina denna gången!
Hoppas ni har det bra alla ni fina där ute nu när hösten börjar knacka på dörren! eller så bra som stunde tillåter iaf!
Det är en tuff resa vi är på oavsett hur långt vi har kommit, men jag sitter här på jobbet och tänker att jag hoppas vi lyckas med fler plus innan året är slut!! Jag har ju bestämt mig för att 2012 ska va ett toppen år, och det har varit bra på många sätt hittills tycker jag, men nu är det spurten och en härlig graviditet som gäller, oavsett ev illamående etc All lycka till oss alla!!
Vi4, försök att inte tänka så mycket mer på att du delat upp sprutan. Jag håller med dig, det är allt bra mycket att ta de där 375 enheterna!! när jag gjorde korta på CFC och då fick ta 225 så kändes det ju som en baggis!! Men det lutar åt att det blir Falun för oss igen och då blir det väl 375 igen men å andra sidan blir det bedövning vid äp så det är gott och ont med allt
Nu kom jag från ämnet lite, det jag skulle säga är att du tog ett beslut som du trodde va bäst när du tog beslutet. Du vet heller inte om det är så att det varit negativt, men i vilket fall som helst: du gör allt för att det ska bli så bra som möjligt å mycket på den här resan lär vi oss på vägen. Va inte för hård mot dig själv utan satsa nu på dessa blåsor (om nu inte fler kommer krypande ur vrårna) och så hoppas vi att de ger dig guldägget just för att du kämpat så länge och alltid gör det du tror är bäst