IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Vi4, känns fjuttigt men jag hoppas verkligen att det är en envising som du kommer att få tillbaka imorgon!! Kram
Vi4, känns fjuttigt men jag hoppas verkligen att det är en envising som du kommer att få tillbaka imorgon!! Kram
Vi4, hur har det gått idag, har du hört nått mer??
Bengalen, lycka till på vul idag!!
Äntligen sitter jag och knappar på mitt mail till kliniken. Jag skriver att jag vill ha hjälp att gå all in denna gången. Jag har nämt:
Assisted hatching
kortison
hcg stöd efteråt
att vi vill ha två emroyn tillbaka, om det finns
Vad finns det mer?
MrsQ väkommen.
hur går det för våra ruvare??
tex Linköping du borde väl snart ha td?
Sunseed, låter ju lite jobbigt men det är ju ändå bra betyg i din situation . Lycka till på tisdag
Hade egentligen testdag i tisdags, men då jag har långa cykler och mannen var bortrest så väntade vi till idag med testet........ Och tyvärr var det som jag trott, det var så negativt som det bara kan bli. Jättetråkigt, men samtidigt kände jag inte den sorg i mig som jag kännt vid tidigare misslyckanden.
Har kännt under veckan att det nog inte kommer att gå vägen. Har svettats mycket på nätterna och på dagarna har jag funderat på om jag tom är i klimakteriet pga svettningarna. Men tror att det beror en del på progesteronet och HCG-understödet. Men man vet aldrig. Hade ju dåligt Ösradiolvärde då jag tog sist (fast då var det dagen innan mens och kanske inte helt rättvist)
Nu tar vi nog en liten paus från CFC och går spåret via Aten istället. Ska sätta oss ner och diskutera igenom den närmsta tiden och se utifrån mannens resor med jobbet och hur vi får till det med barnpassning etc.