IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Innan..är jag glömsk nu eller..är du igång? mensen kommit? tar du sprutor nu? Bara 1 1/2 vecka så är jag igång...tjohoo!
Fel forum? Jag älskar det i alla fall !
Menade naturligtvis förrförra veckan !
Fruttan - Lycka till på ÄP!
Fjällsippan - Tack för att du hoppas! Jag blir inte jätteledsen om det inte går vägen då jag vet att våra chanser på hemmaplan är förminskade. Då har jag ju Gonal F-sprutorna att se fram emot och det ska ju bli spänannde att få veta vad en högre dos kan innebära för mina follklar!
Bra antal blåsor på första VUL. Jag hade bara 5 över 10 mm på första VUL vid min senaste behandling. Jag har sprutat 10 dagar båda behandlingarna. Hoppas du får ett bra E2-värde!
Zinfandel - Jag har ju gått igenom alla tänkbara skengravidssymptom de senaste 20 månaderna. Därför är jag inte säker på nånting och jag vet att kroppen kan bli wacko efter en IVF-behandling! Hoppas Sade sjunger gudomligt ikväll och att drogandet på en bakgård går bra ! Jag tänker lite i ekonomiska kostnadseffektiva termer när jag säger att jag gärna tar emot 4 embryon men tänk om man helt plöstligt får 4 tviliingpar
! Risken är ju minimal men ändå ...
Man vill ju inte bli känd som sveriges octomom precis ! Men hellre det än inga småttingar alls!
Lördag 15/5 är min testdag. Jag kan väl erkänna att jag tjuvtestade i lördags och då var det ett fett minus...