Första gångs IVF´are Jan 08- Del 11
Tack alla underbara
Tack alla underbara
GRATTIS PYSSLIG!!!
cakan: Vad roligt att det är en liten flicka och att allting ser bra ut
Pysslig: Jag ska hålla tummarna till på fredag!
Ego: Plutten är nu 5420g och 57 cm och han fick sitt tre månaders vaccin idag! Det var inte så kul när han skrek o grät Men nu är det över i alla fall och det är skönt att ha det gjort. Han e lite febrig o gnällig, men det är väl sånt som hör till!
hej tejer! Hoppas alla mår bra, Har inte tid med FL just nu då vi håller på och kanske ska köpa hus! Så det är fullt ös! Plutten mår bra och växer på!
Pysslig: Hur har det gått?? Massa kramar
Hej tjejer!
Har inte varit inne på FL på ett tag, först var vi på en tio dagars semester som var helt underbar och som gick jättebra med plutten! Det enda jobbiga var att jag drabbades av shigillamagsjuka dom två senaste dagarna och jag e fortfarande sjuk och äter pencelin Efter att vi kom hem från semestern blev vi upptagna med att plutten blev sjuk, Han blev lite förkyld och det i sig gick ner till bröstet så han hade svårt att andas, Vi var på sjukhuset en natt och det har visat sig att plutten har förkylningsastma och att han även kan få astma i framtiden Inte så kul att se den lilla kämpa för att andas men heller ingen jättestor överraskning i och med att min man och alla hans bröder hade hade exakt samma typ av astma när dom var små! Men nu har vi kortison och ventolin hemma som han andas in genom en mask och han mår mycket bättre nu
Har ännnu inte blivit något husköp, men vi letar förfullt!
Hej alla underbara!
Jag har varit ifrån fl ett bra tag på grund av olika anledningar. Dels har jag inte haft tid och även att vi varit upptagna med plutten.
Vi letar fortfarande efter hus och har ännu inte hittat det vi gillar. Vi bor så trångt nu och det har blivit riktigt frustrerande med alla pluttens grejer som blir fler och fler. Vi har skötbordet ståendes i hallen och hans kläder uppdelade på olika ställen. Så vi har varit ganska intensiva med husletandet.
Plutten har som jag nämnt en gång förut fått förkylningsastma. Nu har han fått vanlig ansträngningsastma och vAnlig astma oxå jag tycker så synd om honom då han e så liten och o får svårt att andas. Två gånger har det blivit så illa att vi sovit över på sjukhuset och har fått inhalera med deras syrgas och ventolin var tredje timme dygnet runt! Nu måste han ta astmamedicinena varje dag oavsett om han mår bra eller inte. Samtidigt behöver dom då hålla koll på hans tillväxt. För det e så att barn som får mycket kortizon/pulmicort har sämre tillväxt och kan behöva medecin för det.
Jag saknar er alla Och ska försöka läsa och skriva mer på fl.
Massa kramar/ pluttemor
Jag har kvar länken. Tror jag ;)) min lille har blivit två och vi har påbörjat syskonförödk
Hihi jo då pysslig du har rätt. Men jag vet inte hur många som e kvar. Jag loggade in på fl av en slump häromdagen. Har verkligen inte haft tid för det det senaste året! Hoppas allt r bra med dig och dina små! :)