Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Usch, det här är inte roligt. Jag har laddat min mobil inatt men glömt att stoppa i kontakten i väggen. Resultatet är således en urladdad (fast nyladdad ) mobil!!! Vore väl höjden om det är idag bb kommer. Har ringt A och tvingat honom att bära runt sin mobil idag. Jag hoppas verkligen att han lyder!
Kom igen nu!!!! Vi vill att det ska komma bb NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Jag skulle så gärna vilja ha lite info från SA nu... Att bara vänta i tystnad är olidligt!
Nu är det jobbigt att vänta. Jag känner att gråten väntar bakom hörnet, men får ingen tid och plats till att släppa ut den. Har träffat gamla vänner och släktingar idag och alla undrar hur det går och hur länge vi ska behöva vänta. Ja, det undrar jag också. :( I och för sig skönt att få prata av sig lite, men samtidigt blir det jobbigt när man inte vet hur länge vi ska behöva vänta och vad man ska svara på alla frågor. 15 månader har snart gått, 6 månader har vi på oss innan medgivandet går ut och vi får ge upp tankarna på ett syskon. Usch, vill inte tänka på oron som växer sig allt större, vill stänga ute den, mest av allt vill jag få ett trevligt samtal NUUUU. :(
Måste bara få säga att vad glad jag blir när jag läser alla inlägg här.
All denna barnlängtan alla har:) väldigt roligt att läsa som adopterad:)
hej hopp
Det har visst kommit ett bb från SA till Finland den 17 februari, så vi får väl hoppas att det kommer en hel drös med bb imorgon eller på fredag. Jag är redo att åka nu och anmäler mig som frivillig mottagare av samtal från Birgitta. ;) Kanske är fler som kan tänka sig att ta emot samtal den här veckan, eller?!!!